امروز

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۵۷۲۹۶-۷۱۲۶۹۰۹۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمد جوروند عصر پنج شنبه در شورای اداری استان خوزستان که باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانداری خوزستان برگزار شد توضیح داد: توجه بیشتر باید به حوزه فرهنگ و هنر صورت گیرد.
وی افزود: ظرفیتها و پتانسیل های موجود در خوزستان در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست اما با این وجود خوزستان دارای زخم ها و درد های بسیاری است و زخم سالهایی را بر شانه های خود به دوش می کشد که آن سال‌ها را مایه مباهات می‌داند.
جوروند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهایشان با هنرمندان حوزه فرهنگ را مظلوم یاد کرده است و امیدواریم فرهنگ و هنر از وضعیت موجود و مظلومیت در آمده و به رشد و شکوفایی برسد.
همچنین یکی از فعالان رسانه ای خوزستان در این نشست مشکلات روزنامه نگارن و خبرنگان خوزستان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که خانه مطبوعات خوزستان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت شود.
افشار پرویزی بابادی بیان کرد: مطالبات رسانه ها از سوی ادارات اجرایی پرداخت نمی‌شود و به رغم دستور استاندار خوزستان مبنی بر شکایت نکردن از رسانه ها اما متاسفانه دایره حقوقی بسیاری از ادارات برای خبرنگاران پرونده حقوقی گشوده اند و طرح دعاوی خود را از مطبوعات پیگیری قضایی می کنند.
این فعال رسانه گفت: شایسته است اساسنامه خانه مطبوعات مورد بازنگری قرار داده شود تا افرادی بیشتری مشمول عضویت شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد