امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

img13253871

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سردار احمد خادم الشهدا اظهار داشت:کشورهای غربی از طرفی مخالفت خود را با تروریسم در سراسر جهان اعلام می دارند اما از طرفی دیگر از این جنایتکاران حمایت می کنند.
وی ادامه داد: از سال های گذشته تاکنون بارها و بارها درتمامی صحنه های سیاسی منطقه رفتار دوگانه کشورهای غربی را نسبت به جرم و جنایت های تروریست ها شاهد بوده ایم.
وی اظهارکرد: سنگ اندازی تکفیری ها در حلب سوریه با حمایت همدستان غربی خود، چوب لای چرخ مسائل سیاسی منطقه می گذارد اما مشت آهنینی که بر سر آنها کوبیده شد پیروزی های بزرگی را حاصل کرد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بیان کرد: هم اکنون نیز مردم سوریه دست در دست هم برای آزادی حلب تلاش کرده و امید است تمامی مناطق عراق و سوریه از لوث وجود تکفیری های جنایتکار پاک شود.
وی ادامه داد: کشورهای غربی باوجود آگاهی از جنایت های تکفیری ها بازهم دست از حمایت های خود بر نداشته و برای خروج تکفیری ها از حلب تلاش کردند.
خادم الشهدا افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید به گروه های غربی اعتماد کنیم.
وی در ادامه گفت: مسئولان کشور در سال های اخیر درخصوص برجام تلاش فراوانی داشتند و تا اندازه ای به کشورهای غربی اعتماد شد اما دوگانگی در رفتار آنها باعث ایجاد بی اعتمادی شد.
خادم الشهدا اظهارکرد: ایران اسلامی از جهت راهبری، استراتژی، مسائل معنوی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی کشور قابل اعتمادی است اما طرف های مقابل پای تعهدات خود نمانده و همچنان به دنبال کارشکنی هستند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد