امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۵۳۶۴۹۱۳_۹۴۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: ۲۵مهرماه سال جاری ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی حوالی میدان ثامن الائمه و ورودی شهر با سنگ به خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی حمله کرده و به یکی از ماموران راهور که قصد سوار شدن به خودرو پلیس را دارد نیز، حمله می کند.
سیروس محمدی زاده رئیس دادگستری شهرستان آبادان چهارشنبه با تشریح روند پیگیری این پرونده و دستگیری متهم اصلی آن، گفت:فردی در محدوده میدان ثامن الائمه آبادان نسبت به توهین و حمله به مامور راهنمایی و رانندگی و تخریب خودروی پلیس اقدام کرده و پس از حمله به پلیس، متواری شد.
وی گفت:پس از وقوع این اتفاق، دادگستری آبادان نسبت به تشکیل پرونده قضائی اقدام کرده و هفت متهم از سوی پلیس دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.
محمدی زاده افزود: این پرونده در شعبه دوم دادیاری دادگستری شهرستان آبادان مورد رسیدگی گسترده قرار گرفت و با اقدامات دادیار این شعبه و ناصر غلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان، متهم اصلی پرونده به نام (ع-ب) دستگیر شد.
وی نقش قوه قضاییه در برقراری امنیت و اجرای عدالت را مهم دانست و تاکید کرد:دادگستری شهرستان آبادان با برهم زنندگان آرامش مردم به طور قاطع و قانونی برخورد می کند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد