امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۵۵۷۸۴-۷۱۲۶۶۲۰۶

رییس دفتر و مدیرکل حوزه استانداری خوزستان چهارشنبه در مراسم معارفه این دو مسوول در سرسرای استانداری بیان کرد: معاونت اجرایی استانداری خوزستان وظیفه برنامه ریزی جلسات و ملاقات ها و ارتباط با شهروندان و کارکنان در مجموعه و مشخص کردن بازخورد و دریافت نکته نظرات مردم را برعهده دارد.
سید لطف الله هاشمی گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی ایجاد تعامل با رسانه ها و مطبوعات است.
وی عنوان کرد: در این دوره ارتباط استانداری خوزستان با رسانه ها بسیار قوی شده است و تلاش جدی داریم که با همکاری رسانه ها کاستی ها و مشکلات را رصد و برطرف کنیم.
هاشمی افزود: بر اساس شرح وظایفی که وجود دارد هر کس باید در سمت خود به درستی وظیفه خود را انجام دهد تا خدمات بهتر و بیشتری به شهروندان ارائه شود.
علی مدحجاوی به عنوان معاون اجرایی استانداری خوزستان و شهاب رزمی به عنوان معاون روابط عمومی استانداری خوزستان معرفی شدند.
مدحجاوی وی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد است و پیش از این در شرکت توسعه نیشکر فعالیت داشته است.
شهاب رزمی معاون جدید روابط عمومی استانداری خوزستان نیز سابقه فعالیت در سازمان آب و برق خوزستان، مدیریت حقوقی موسسه سرم سازی رازی و کار در وزارت جهاد کشاورزی رادر کارنامه خود دارد .
رزمی دراین مراسم گفت: دنیای امروز عصر ارتباطات است و وسعت بازتابهای اخبار می طلبد که نسبت به اخبار حسا سیت بیشتری داشته باشیم تا از روندتحولات جاری عقب نمانیم.
وی افزود: در خبررسانی باید هم زمان سرعت عمل و دقت در خبر وجود داشته باشد زیرا انتشار یک خبر نادرست ممکن است پیامدهای منفی و هزینه بسیاری برای مرجع خبر و جامعه داشته باشد.
رزمی عنوان کرد: استاندار خوزستان بر لزوم ارتباط خوب و تعامل با رسانه ها و مطبوعات تاکید دارد ازاین رو مانیز با آگاهی به نقش رسانه ها و مطبوعات تلاش داریم همکاری مفیدی با آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/ ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد