امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۴۹۵۳۰_۲۰۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در جریان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در سال ۹۴ اتفاقاتی افتاد که باعث شکسته شدن تعدادی از صندلی‌های استادیوم غدیر اهواز شد. مشابه این اتفاقات در بازی سال جاری تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس هم رخ داد و ۲۵۰ صندلی دیگر به تعداد صندلی‌های شکسته‌ی این ورزشگاه اضافه شد.

از بازی جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس کمتر از دوماه گذشته، اما دیدار فولاد و استقلال تهران در آبان ماه سال ۹۴ برگزار شده و باشگاه فولاد خوزستان نیز به‌خاطر حوادث آن مسابقه و جبران خسارت وارد شده به ورزشگاه جریمه نقدی گردید اما هنوز که هنوز است صندلی‌های جدید جایگزین صندلی‌های شکسته‌ی استادیوم غدیر نشده‌اند.

صرف‌نظر از جای خالی صندلی‌های شکسته که در تصاویر ثبت شده از استادیوم غدیر توی ذوق می‌زند، تکه‌های باقی مانده از صندلی‌های شکسته نیز باعث عدم راحتی تماشاگران می‌شود و امکان نشستن در بخش‌هایی از ورزشگاه را از آن‌ها می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی استادیوم غدیر از تیم‌های خارجی، بهتر باشد که مسئولان ذیربط هرچه زودتر دست به‌کار شوند و نسبت به نصب صندلی‌های جدید اقدام کنند تا هواداران فوتبال خوزستان هنگام حضور در این ورزشگاه جای مناسبی برای نشستن داشته باشند.

انتهای پیام/ خوزستان سپورت

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد