امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۲۲۲۱۳۱۹۵۴۳۸۳۷۶۸۵۰۰۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: همایون یوسفی با اشاره به وضعیت صنایع تولیدی خوزستان اظهار داشت: صنایع حاضر در خوزستان با مشکلات زیادی از جمله تعطیلی و نیمه تعطیلی مواجه هستند و شهرک‌های صنعتی نیز به سرمایه و بازاری برای فروش محصولات نیزا دارند , با توجه به بازدیدی که با وزیر صنعت و معاونان وی از شهرک‌های صنعتی داشتیم  به نظر نمی‌رسد که شهرک‌های صنعتی خوزستان فاقد مشکل باشند.

وی افزود: برطرف کردن مشکلات صنایع و شهرک‌های صنعتی نیازمند بررسی‌های بیشتری است و در حال حاضر به عنوان نماینده مردم اهواز و عضوی از نمایندگان خوزستان در حال پیگیری هستیم تا از طریق منابع مالی موجود در بانک‌ها اعتباراتی در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار گیرد و همچنین در تلاش هستیم که محصولات تولید شده  توسط خریداران استانی خریداری شوند.

نماینده مردم اهواز، باوری، حمیدیه و کارون در گفت: سرمایه‌گذاری یکی از موضوعاتی است که پیچیده‌‌گی‌های خاصی دارد و دولت یازدهم نیز در امر سرمایه‌گذاری تلاش‌های زیادی داشته اما فضای کسب وکار برای رونق نیازمند اصلاحاتی است تا سرمایه‌‎گذار با یک امنیت بیشتری تمایل سرمایه‌گذاری در استان را داشته باشد.

وی با بیان اینکه  رکود حاکم بر جامعه به دلیل کاهش سرمایه‌گذاری است اما دولت در طول سه سال عمر خود چالش‌های اقتصادی را مهار کرد، افزود: برای ادامه شاخص‌های تولیدی نیازمند سرمایه‎گذاری هستیم.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد