امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۴۹۷۰۰-۷۱۲۵۴۲۴۵

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: در سالروز میلاد رسول اکرم(ص) و امام خوبی‌ها امام جعفر صادق(ع) شهرها و روستاها و کوچه‌ پس‌کوچه‌های استان خوزستان غرق نور و عزت و شادی است.
برپایی ایستگاه‌های صلواتی در معابر عمومی و محلات شهر و برپایی تجمع‌های بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم (ص) از جمله برنامه‌های این استان در این عید است.
همزمان با سالروز میلاد حضرت خاتم‌المرسلین حضرت محمد (ص) در مساجد و حسینیه‌های استان خوزستان، آیین های جشن با حضور گسترده دوستداران خاندان اهلبیت علیهم السلام و با مدیحه‌سرایی ذاکران استان خوزستان برگزار شد.
این روزها جوانان استان نیز علاوه بر شرکت در جشن‌های هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص ) و امام جعفر صادق (ع)، به میمنت این مناسبت جشن‌های عروسی و آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با سالروز ولادت این دو بزرگوار برگزار می‌کنند.
شهروندان نیز با نصب پلاکارد و پوستر که در آن تبریک و تهنیت فرارسیدن هفته وحدت درج‌ شده و نیز نصب ریسه‌های چراغانی در خیابان‌ها، ارادت خود را به خاندان نبوت نشان می‌دهند.
عاشقان پیامبر اکرم(ص) با دود کردن اسپند و عود و پخش شیرینی و شربت در معابر و درب منازل خود در جشن ولادت پیامبر مهربانی و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) همراه شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد