امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۴۴۶۱۶۵۶۱۵۹۶۰۴۰۰
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرهنگ حسنوند در تشریح این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان آبادان مراجعه و بیان کرد افرادی ناشناس از بنده کلاهبرداری کرده و مبلغ ۵ میلیارد ریال از من به سرقت برده است.
وی افزود: مال باخته در تشریح شکایت خود گفت، شخصی ناشناس از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با من ارتباط برقرار کرد و با معرفی خود به عنوان یکی از مقامات ادعا کرد  قرار است چند قطعه زمین با قیمت مناسب به ما بدهند که طی مراحل متعددی مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به بهانه خرید زمین‌ها از من گرفت اما تا‌کنون زمینی به من تحویل نداده است.
رئیس پلیس فتا استان خوزستان ادامه داد: با بررسی‌های کارشناسی و اطلاعاتی مشخص گردید مبالغ طی چندین مرحله که شامل ۱٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در یک مشاور املاک واقع در تهران‌، ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در خوار و بار فروشی پاکدشت و مبالغی هم از طریق دستگاه خودپرداز از حساب خارج گردیده که پس از اقدامات فنی دو متهمه به هویت‌های معلوم شناسایی که پس از اخذ نیابت قضایی مامورین پلیس فتا شهرستان آبادان به شهرستان پاکدشت مراجعه و متهمین را دستگیر که پس از بازجویی فنی لب به اعتراف گشوده و اتهامات وارده را قبول کردند.
سرهنگ حسنوند ضمن اشاره به تحویل کلاهبرداران به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اعتماد بی جا و حرص و طمع از مواردی است که کلاهبرداران به خوبی از آنها بهره برده و با استفاده از آنها اقدام به کلاهبرداری و سرقت اموال قربانیان می‌نمایند.
رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان یاد آور شد: شهروندان می‌توانند جهت افزایش سطح آگاهی خود در زمینه جرائم فضای مجازی و همچنین اعلام هرگونه قانون شکنی در این فضا به وب سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ اهوازنوین – منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد