امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

ball_in_basket_wallpaper

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: با غلبه پالایش نفت آبادان بر پتروشیمی بندرامام در هفته ششم، صدر جدول مسابقات از حساسیت بیشتری برخوردار شد.

بر همین اساس، در هفته هفتم دو تیم همتراز نیروی زمینی و شهرداری در تبریز مصاف سختی را در پیش دارند، شهرداری اراک چالشی به نام دانشگاه آزاد را در مقابل خود می‌بیند و شیمیدر در تهران چندان زحمتی را در مقابل لوله آ.اس شیراز نخواهد داشت.

دو نماینده صدرنشین بسکتبال خوزستان نیز در این روز به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند و کار سختی را نیز در مقابل خود نخواهند داشت.

در این چارچوب پتروشیمی بندرامام پس از شکست سختی که در خانه از نفت آبادان متحمل شد، به گرگان خواهد رفت تا با شهرداری قعر جدولی تقابل کند.

شاگردان شاهین‌طبع پس از شوکی که در هفته ششم دریافت کردند، یقینا با جدیت کامل به میدان خواهند رفت و با استفاده از بازیکنان شوتیست خود، دست به تهدید سبد میزبان می‌زنند.

در این دیدار یخچالی و حامد حسین‌زاده دو گارد سرعتی بندرامامی‌ها نقش بسزایی را در فرارها و طراحی حملات تیم خود بر عهده خواهند داشت و نقش ساهاکیان و آتشی  نیز در زیر سبد پررنگ تر جلوه خواهد داد.

جیمز و رابسون نیز برای بر هم ریختن دفاع بندرامامی‌ها مهره‌های مناسبی به نظر می‌رسد و به همین خاطر، شاهین‌طبع در مقابل تیم کم‌مهره شهرداری گرگان دست بالا را در اختیار دارد.

بندرامامی‌ها هم اکنون با ۱۱ امتیاز و هم‌امتیاز با نفت آبادان و دانشگاه آزاد، به دلیل داشتن آبراژ گل بهتر در صدر جدول قرار دارند.

تیم بسکتبال نفت آبادان نیز گرچه روحیه مضاعفی از پیروزی مقابل حریف دیرینه خود کسب کرده اما با از دست دادن دو بازیکن خارجی خود در گارد راس و سنتر فوروارد، با قوای کمتری به مصاف شهرداری کاشان خواهند رفت.

در این دیدار سجاد مشایخی باید جور غیبت زلاتکو را بکشد چرا که این بازیکن صربستانی غزل خداحافظی سر داد و آبادان را به قصد کشورش ترک کرد.

البته در صورتی که ریچاردز انگلیسی به بازی فردا برسد، بسیاری از مشکلات نفتی‌ها در پست پنج بر طرف خواهد، اما از زحمات سجاد مشایخی که باید به تنهایی در وظایف گارد راس را به انجام برساند، کاسته نخواهد شد.

کاشانی‌ها نیز با دارا بودن دو بازیکن خارجی با کیفیت، قطعا حریف آسانی برای نفتی‌ها نخواهند بود و مطمئنا بارها برای شاگردان هماد سامری ایجاد زحمت می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید که در پایان هفته هفتم چه نتایجی برای نمایندگان قدرتمند خوزستان در این رقابت‌ها رقم خواهد خورد و آیا جدول مسابقات دست‌خوش تغییر خواهد شد و یاد باید منتظر ماند تا نیم‌فصل این رقابت‌ها به ایستگاه آخر برسد.

انتهای پیام/ فارس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد