امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_2016-12-10_10-17-01_40x30

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: دو خواهر دو قلوی مشغول به تحصیل در دوره نویسندگان کوچک پژوهش سرای غدیر اهواز موفق به کسب مقام اول در مسابقات بین المللی UC MAS محاسبات ریاضی در کشور امارات شدند.

روژین و روژان پور شمشیر گر دانش آموزان پایه سوم ابتدایی که در پژوهش سرای غدیر ناحیه ۲ اهواز در دوره آموزشی نویسندگان کوچک شرکت دارند، در گفت و گو با خبرنگار پانا از موفقیت خود در مسابقات بین المللی UC MAS  گفتند.

روژین و روژان که در مدرسه سمیه ناحیه ۳ اهواز مشغول به تحصیل هستند، پس از گراندن دوره آموزشی محاسبات ریاضی در آموزشگاه خصوصی در اهواز و موفقیت در مسابقات استانی و کشوری همراه با مربی و خانواده خود جهت شرکت در مسابقات بین المللی  UC MAS عازم کشور امارات متحده عربی شدند.

این دو خواهر نخبه ادامه دادند: در میان ۵۵ کشور شرکت کننده در این دوره از مسابقات، ایران مقام اول را کسب نمود و در میان تیم های شرکت کننده از ایران ، خوزستان موفق به کسب بالاترین امتیاز و استان برتر شناخته شد.

این دو قلو های نخبه اهوازی، نقش معلمان و پدر و مادر خود را در این موفقیت بسیار پررنگ عنوان کرده و افزودند: از مدیر دبستان هیئت امنایی سمیه که تنها کسی بود که برای استقبالشان به فرودگاه آمد تشکر می کنیم .

پدر و مادر این دوقلوها نیز اذعان داشتند : تمام هزینه های این سفر را شخصا پرداخت کردیم و در را پیشرفت فرزندانمان همیشه آماده و پیشقدم هستیم . روژان و روژین در حال حاضر علاوه بر تحصیل درمدرسه ، در کانون زبان و در طرح نویسندگان کوچک پژوهش سرای غدیر اهواز نیز از دانش آموزان زبده و برتر شناخته شده اند.

گفتنی است: طرح توسعه و محاسبه ذهنی ucmas با استفاده از چرتکه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که در سال ۱۹۹۳ توسط دکتر دینو ونگ درکشورمالزی ابداع گردید. این برنامه با استفاده از یک سیستم نوآورانه، محاسبه با به کارگیری چرتکه سبب توسعه کل مغز (نیمکره چپ و نیمکره راست) به طور همزمان می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد