امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۴۲۷۰۰۹۸۸۹۷۷۱_۱۳_۰

در این چند سال که عمده مشکلات خوزستانی ها، آب شده است و هوای نامطلوب و اشتغال، خیلی ها آمدند در محافل های مختلف و پشت بلندگوها ایستادند و شعار رنگارنگ دادند که همه چیز با آمدن شان درست می شود و مسیر اشتباهی که تاکنون دیگران رفته اند اصلاح می کند، اما گویا ۴ سال که هیچ ۴۰ سال دیگر هم بگذرد باز هم خبری از رفع مشکلات نیست.

اما یکی از خوزستانی هایی که به گفته بزرگان محافل، بزرگترین زخم خورده جناحی است که همیشه حامی اش بوده است،همیشه مردم را به خصوص خوزستانی ها را بر هر جناح و طیف و رنگی ارزشمندتر دانسته و شاید به همین دلیل جایی هم منافع طیف سیاسی به خطر افتاده باشد و این همانی است که عاقبت بخیری در پی دارد و طبیعی است جناح ها چنین چیزی را نپذیرند و زخم هم به تن مخالفان خود که موافقان مردم هستند بزنند.

اینکه برخی می گویند *مسعود اسدی* سابقه زیادی در حمایت از مردم و حتی دولت فعلی دارد بر همگان اعیان است، اما مگر اینکه دولت همسو روی کار باشد کافی است؟ مگر اینکه قرار است دولت همسو باشد و مردم فراموش شوند، مگر قرار است کشاورزی در استان به یغما برود، مگر قرار است دشت آباد خوزستان که به واسطه خروش رودها بوجود آمده خشک و این خشکی دلیلی به نام انتقال آب آن هم در نامه های محرمانه داشته باشد.

آیا *مسعود اسدی* غیر از اینکه حمایت از طرح های کشاورزی استان که اغلب فرمایشات حضرت آقا است دغدغه دیگری داشته است، آیا آب و زمین کنار هم را باید از هم جدا کرد و کشاورزی نابود شود و اشتغالی که بوجود نمی آید هیچ ؛ اشتغالی هم از بین برود.

*مسعود اسدی* دغدغه هایش مردم خوزستان هستند و نه منافع طیف سیاسی که امروز روی کار هستند و فردا …

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد