امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۳۹۴۰۱-۷۱۲۳۴۲۷۲
مسئول جایگاه اختصاصی عرضه سوخت گتوند گفت:علت تعطیلی محل فروش سوخت بنزین دراین جایگاه تخلیه سوخت آلوده درمخزن بنزین از سوی راننده کامیون حمل سوخت بوده است.
مسلم فتحی نیا با بیان اینکه از راننده کامیون مذکورشکایت شده اظهار کرد: کامیون حمل سوخت ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه سوخت آلوده خود را درمخزن بنزین این جایگاه تخلیه کرد و پس از اعتراض و مراجعه برخی رانندگان خودروها و موتورسیکلت ها در ساعت ۱۲:۴۵دقیقه عرضه سوخت بنزین در این جایگاه متوقف شد.
مسئول جایگاه اختصاصی سوخت گتوند افزود: ازسوی کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی شوشتر و گتوند از سوخت مذکور نمونه گیری شده است و این موضوع درحال بررسی است.
فتحی نیا با بیان اینکه بیش از ۵۰ خودرو و موتورسیکلت دراین فاصله زمانی از این جایگاه بنزین سوختگیری کرده اند، ادامه داد: تمام رانندگانی که دراین فاصله زمانی از این جایگاه بنزین سوختگیری کرده اند پس از مراجعه، خسارت وارده به آنها پرداخت شده است و همچنان پرداخت خسارت به رانندگان خسارت دیده ادامه دارد.
وی افزود:در این جایگاه عرضه گازوئیل و نفت سفید در این جایگاه در حال انجام است و تنها عرضه بنزین در این جایگاه متوقف شده است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه شوشترو گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تا عصر فردا (شنبه ) عرضه بنزین در این جایگاه از سر گرفته می شودگفت: برای تسریع در حل این مشکل و عرضه مجدد بنزین اقدام لازم در کوتاهترین زمان ممکن در حال انجام است.
حمید میرعالی بابیان اینکه مردم شهرستان نگران کمبود بنزین نباشند افزود:در پی بروز این مشکل سهمیه یکی دیگر از جایگاه های عرضه سوخت در گتوند و در نزدیکی سه راهی گتوند – شوشتر – دزفول افزایش یافته تا از کمبود سوخت بنزین در این شهرستان جلوگیری شود.
برخی رانندگان خودروهایی که از جایگاه سوختگیری کرده اند به خبرنگار ایرنا گفتند: بنزین عرضه شده در این جایگاه با گازوئیل مخلوط بوده و این امر موجب خاموش شدن خودروها شده است.
شهرستان ۷۴هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان سه جایگاه سوخت بنزین ،نفت و گاز و یک جایگاه سوخت سی ان جی فعال دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد