امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

image634765095649843750

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه خوزستان، در اختتامیه جشنواره ابوذر که امروز، در هتل مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و اشاره به دوران خفقان در عصر زندگانی ایشان ابراز داشت: دشمنان تلاش های بسیاری برای جلوگیری از امامت امام زمان(عج) انجام دادند اما ولادت آن حضرت و غیبت ایشان از کرامت های الهی می باشد که به واقع نوعی اعجاز است.

مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «همه باید سرباز امام زمان(عج) باشیم و نیز تأکید بر حفظ روحیه انقلابی در همه صحنه ‌ها و مجموعه‌ های نظام اسلامی» گفت: با وجود تأکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ضرورت وجود روحیه انقلابی در میان اقشار جامعه، ارگان ها و نهادها اما عده ای کشورداری با چنین روحیه ای را رد و معقتد به پایان یافتن چنین روحیه ای برای اداره مملکت هستند.

این مقام مسؤول با بیان این که تفکر کشورداری بدون روحیه انقلابی مردود است، اظهار داشت: پیش بردن انقلاب اسلامی در گرو داشتن چنین روحیه ای است که هم اکنون شاهد انتشار این روحیه به برکت انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان هستیم.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به تکلیف رسانه ها در تبیین فرهنگ اسلامی عنوان کرد: دشمن در این عرصه با خرج هزینه های فراوان به صورت شبانه روزی وارد میدان کارزار شده است و وظیفه اصحاب رسانه به عنوان سرباز امام زمان(عج) در رویارویی با این مسأله بسیار سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: متأسفانه در کشور به ویژه خوزستان با وجود ظرفیت بالا برای تبیین انقلاب اسلامی اما از این ظرفیت استفاده ای نشده است.

مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای حله ابراز داشت: با وجود تهدیدها و بمباران های تبلیغاتی دشمنان شاهد حضور پرشور مردم در مسیر انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) هستیم که این حضور پرشور نشان از درک و فهم انقلابی مردم دارد.

این مقام مسؤول با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ای خوزستان خاطرنشان کرد: با وجود این همه ظرفیت اما رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام ندادیم در حالی که باید رسانه انقلابی در استان تشکیل شود تا در برابر بوق های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام علی نژاد با بیان این که وظیفه رسانه ها صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به جهانیان است، ابراز داشت: باید یک سرفصل و برنامه هایی برای رسانه های انقلابی تعریف و تلاش کنیم که با برگزاری همایش ها و کنگره هایی تحت عنوان «رسانه انقلابی» و با استفاده از خروجی آنها، یک صف واحد و مسیر عملی برای حرکت رسانه ‌ها در تبیین فرهنگ انقلابی تهیه کنیم.

انتهای پیام/رسا خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد