امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۳۳۱۱۲۱۳۱۱۰۰۷۹۵۷۳۹۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: کاظم سزاری در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار داشت: امسال و با هدف تأمین نیازهای شهری و توسعه خدمات شهری، طرح‌های گسترده‌ای در شهر  چم گلک از توابع شهرستان اندیمشک و با همکاری بخش‌های مختلف شهری طراحی و به اجرا می‌رسد و شاهد تأمین رضایت شهروندان هستیم.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، تکمیل و بهره برداری از بوستان ساحلی دز در شهر چم گلک بوده که تا کنون برای بهره‌برداری از آن بیش از ۴ میلیارد ریال اختصاص یافته و به زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن خواهیم بود که در این صورت گامی بلند در مسیر توسعه خدمات شهری چم گلک برداشته می‌شود.

شهردار چم گلک عنوان کرد: این بوستان در مساحتی بالغ بر ۵ هکتار ساخته و برای بهره‌برداری کامل از آن به بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با بهره‌برداری از آن سرانه فضای سبز شهر چم‌گلک و میزان دسترسی شهروندان به فضاهای تفریحی با رشد قابل توجهی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به این که یکی دیگر از خدمات این حوزه، طرح توسعه خدمات شهری در چم‌گلک بوده است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف تأمین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات شهری طرح جهاد آسفالت در چم‌گلک اجرا و بیش از ۶۰ هزار متر آسفالت و زیر‌سازی آسفالت در این شهر اجرا می‌شود.

سزاری بیان کرد: بیش از این نیز و با اعتباری بالغ بر هشت و نیم میلیارد ریال، ۳۵ هزار متر از معابر شهری چم‌گلک آسفالت شده ‌و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال نیز، بیش از ۳۰ هزار متر دیگر از معابر شهری چم‌گلک زیر‌سازی و آسفالت شود.

وی گفت: تا کنون، بیش از ۱۶ خیابان چم‌گلک آسفالت شده ‌و پیش‌بینی می‌شود در صورت تخصیص اعتبارات مالی مورد نیاز و تأمین منابع مالی و تا پایان امسال بیش از ۴۰ خیابان دیگر از این شهر آسفالت شود.

شهردار چم‌گلک بیان کرد: طرح اجرای فاضلاب و جلوگیری از ورود پسماند به رودخانه دز، نصب بیش از ۵۰ پل جدید و استاندارد، انجام تعمیرات بخش روشنایی شهری و تجهیز بخش ناوگان خدمات شهری چم‌گلک با خرید دو دستگاه گریدر و لودر، بخشی دیگر از خدمات شهرداری چم‌گلک برای تأمین نیازهای شهروندان بوده که با همکاری بخش‌های مختلف شهری طراحی و به اجرا رسیده است.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد