امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۲۴۳۲۱۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی حسین حسین زاده ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: خدمات رسانی به زائران حسینی یک کار اعتقادی بود و با این نگاه توانستیم حجم کار بالا را در یک بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم. مدل مشارکت جهادی را در این ایام شاهد بودیم که می توان از آن مثل یک الگو به عنوان مدل مدیریتی هم استفاده کرد.

وی در ارتباط با نقش مردم گفت: در آن دو سه روزی که اعلام شد مرز مهران بسته شده و پیش بینی می شد که جمعیت وسیعی به مرزهای خوزستان بیاید این کمک های مردمی بود که خیلی پررنگ بود. باید از تمامی مردم استان به ویژه دشت آزادگان، آبادان و خرمشهر برای میزبانی خیلی خوب از زائران حسینی تقدیر کرد.

معاون سیاسی استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مردمی با آموزه های دینی و شیعی حماسه آفریدند، بیان کرد: نیروهای عراقی واقعا کمک کردند که باید از آنها نیز تقدیر و تشکر کرد.

حسین زاده در ادامه انتقاد کرد: از معاون امنیتی، سایر مسئولان، مرزبانی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که سه ماه درگیر این کار بوده باید تشکر کنم.

وی اضافه کرد: مسئولان کشوری باید به استان خوزستان توجه بیشتری داشته باشند تا بار این حماسه های اعتقادی که البته باید تقویت شود را به تنهایی بردارد. بحث راهیان نور را نیز داریم و تأکید بر پررنگ کردن این مسائل اعتقادی هم هست ولی نباید استان خوزستان به تنهایی بار مشکلات را به دوش بکشد.

جلوگیری از ورود افراد بدون پاسپورت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در ادامه اظهار کرد: استقرار دستفروشان و حضور مردمی که برای بازدید از مرزها می آمدند از جمله مسائلی است که باعث ایجاد ترافیک سنگین در مرزها می شد. برای چذابه پیشنهاد می شود که یک پارکینگ را در بستان احداث و خودروها را در آنجا پارک کنند.

جمال عالمی نیسی ادامه داد: همچنین تمهیداتی فراهم شود که از ورود افراد بدون پاسپورت را قبل از محدوده مرز جلوگیری شود.

ساخت بیمارستان صحرایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه در تقویم ملی هم گنجانده شده پیشنهاد می شود که زمینی را برای ساخت بیمارستان صحرایی و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ما اختصاص دهند.

اسماعیل ایدنی عنوان کرد: نکته دیگر بحث تردد است که راهکاری برای آن اندیشیده شده ولی باید یک خط عبوری را برای خودروهای امدادی پیش بینی کنیم که خودروهای دیگر امکان تردد از آن را نداشته باشند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد