امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۵۲۵۰۰۰۸۱۰_photoa

باشگاه خبرنگاران تفکرجوان:سردار محمد رضا نقدی پیش از ظهر امروز در اجتماع ورزشکاران بسیجی یادواره شهید اعلمی در اردبیل با اشاره به مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا گفت: کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره تلویزیونی خود هر کدام پرونده فحشای طرف مقابل را با سند و مدرک ارائه می‌کنند و مردم آمریکا همین قدر آزادند که از بین این دو منکراتی حقیر یک نفر را انتخاب کنند و این همان معنی آزادی و دموکراسی در آمریکاست.

وی ادامه داد: از همین تریبون به استکبار اعلام می‌کنم ما مردانی بزرگی چون امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را هیچ گاه رها نکرده و زیر بیرق شما نخواهیم آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رهبری دنیا از آن ملت‌های مسلمان خواهد شد، گفت: مکتب الهی و انسان‌ساز عاشورا را هیچ گاه کنار نمی‌گذاریم و به کسانی که دم از سازش با استکبار جهانی می‌زنند اعلام می‌کنیم که ملت ما از شعار «هیهات مناالذله» دست بر نمی‌دارد.

نقدی اظهار کرد: ما این قهرمانان بزرگ را از دست ندادیم تا امروز زیر بیرق استکبار برویم.

وی با اشاره به توطئه استکبار علیه اشاعه راه سرخ سید‌الشهدا در جهان افزود: نمونه بارز این توطئه‌ها بمب‌گذاری‌ها در عزاداری‌ها در پاکستان، نیجریه، عراق و بحرین است تا عزاداران را از حضور در چنین مجالسی باز دارند.

نقدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام قوا می‌خواهد ما را از اجرای برنامه‌های عزاداری در محرم باز دارند، اظهار کرد: تنظیم تقویم برنامه‌های فوتبال و کشتی در روز عاشورا و تاسوعا و شب قدر یک اتفاق نیست بلکه می‌خواهند با دور کردن مردم از صحنه‌های عزاداری و مشغول کردن آنان این روحیه را از آنان بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه پیوند ما با ولایت ناگسستنی است، یادآور شد: به استکبار گوشزد می‌کنیم با این توطئه‌ها نمی‌توانند عشق بزرگ ما به امام حسین(ع) را از ما بگیرند و بیشتر از بیش خود را روسیاه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه عشق به اهل بیت دنیا را عوض خواهد کرد، گفت: ما از این مکتب دست نمی‌کشیم و هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

یادواره‌ها نباید تنها به مراسم تسلیت به خانواده شهدا تبدیل شود

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مناسب اعلام کرد و افزود: ما باید از این یادواره‌ها درس ایثار و استقامت بگیریم و نباید این یادواره‌ها را مکانی برای عرض تسلیت برای خانواده شهدا قرار دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یادواره‌های شهدا باید به مکانی برای ترویج مکتب عاشورا و منویات حضرت زینب تبدیل شود و همان گونه که آن حضرت در مجلس یزید با خطبه غرای خود شاه ظالم را در کاخ خود خجول و شرمنده کرد ما نیز در یادواره‌های شهدا باید با میثاق و پیوند با شهیدان تو دهنی بزرگی به استکبار بزنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد