امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۱۶۲۹۹۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: نعیم سعداوی شامگاه امروز جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی با صبا یک بازی سنگین بود که خوشبختانه ما به خوبی و با موفقیت کامل از آن عبور کردیم.

وی افزود: نوع نگرشی که از بازیکنان در تمرینات اخیر تیم دیده بودم من را به این عقیده رساند که تیم ما روز به روز بهتر می شود چرا که تمریناتی که برای موفقیت تیم طراحی شده بود به خوبی از سوی پیاده سازی می شد.

سعداوی تصریح کرد: امروز بازیکنان ما با بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند نوید روزهای درخشانی را برای ما تداعی کردند و من فقط امیدوارم آنها بتوانند روند با کیفیت فعلی خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد مرفاوی سرمربی تیم صبا در این تیم نیز گفت: باید به وی نیز تبریک گفت چرا که انصافا تیم خوبی وارد لیگ برتر کرده ولی واقعیت این است که ما از هر جهت از آنها برتر بودیم.

سعداوی گفت: بازیکنان ما با وجود اینکه در نیمه نخست، دو گل وارد دروازه حریف کرده بودند ولی بازهم از حمله غافل نشدند و اشتیاق گلزنی در آنها دیده می شد به گونه ای که اگر با دقت عمل می کردند و خوش شانسی هم با آنها یار می شد باز هم می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند.

وی تصریح کرد: امروز روز خوب حامد لک دروازه بان صبای قم بود زیرا وی موقعیت های فراوانی از تیم ما گرفت.

به گزارش خبرنگار تفکر جوان، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم فولاد با نتیجه دو بر صفر به سود خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد