امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

img13080323

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان– اهواز: سیدابوالحسن حسن‌زاده در حاشیه همایش “محرم و خیر جمعی” که شب گذشته در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات خوبی در خصوص برگزاری سفرهای اربعین حسینی انجام شده است و سال به سال در خدمت‌رسانی به زائران رو به رشد هستیم.

وی افزود: اما آنچه که همچنان به آن نیاز داریم، زیرساخت‌ها از جمله آب‌رسانی و برق‌رسانی در مسیر پیاده روی اربعین است؛ البته کارهای در حال انجام است اما باید به صورت اساسی برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه موقت اهواز به وضعیت‌ جاده‌های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: یکی از موارد بسیار مهم در اربعین حسینی، رسیدگی به وضعیت‌ جاده‌ها است، به ویژه جاده سوسنگرد تا چذابه که بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

حسن‌زاده عنوان کرد: آنچه که از مسئولان کشوری انتظار داریم این است که اعتبارات اربعین به عنوان اعتبارات ملی در نظر گرفته شود زیرا تکیه بر اعتبارت استانی نمی‌تواند پاسخ‌گو باشد.

وی ادامه داد: در این شرایط به مردم خوزستان فشار وارد می‌شود و اختصاص بخشی از بودجه‌ای که باید در تمام استان هزینه شود، قطعا نمی‌تواند کار صحیحی باشد و برای سفرهای اربعین حسینی نیاز به اعتبارات ملی وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان کشوری در خصوص زیرساخت‌های مسیر سفر اربعین در خوزستان با جدیت بیشتری ورود کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد