امروز

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۵۷۳۲۵۲۹۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی روز تاسوعا با حضور در آیین مقتل خوانی مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ام الطمیر اهواز با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی خوزستان معضل تامین آب شرب و فاضلاب است افزود: در سفر اخیر خود به تهران، در جلسات ریاست جمهوری و معاون اول برای حل این مشکل، خارج از بودجه و اعتبارات موجود، پیگیر راه حلی اساسی بودم که خوشبختانه همه مقامات این موضوع را پذیرفته اند.
وی ادامه داد: در جلسه اخیر به این نتیجه رسیدیم تا در چند هفته آینده به راه حل مطلوب برای مشکل آبرسانی خوزستان برسیم و موضوع در دستور کار رئیس جمهوری قرار گرفته تا مشکل آب استان و رساندن آب شرب با کیفیت به تمام شهرها امکان پذیر شود.
استاندار گفت: برای حل مشکل روستای ام الطمیر، مدیرعامل آب روستایی را موظف می کنم نسبت به رسیدگی وضع آب شرب این روستا اقداماتی را انجام دهد.
وی توضیح داد: همچنین با توافقی که با بنیاد مسکن انجام شده مقرر شد در روستاهای بالای ۲هزار نفر برای بهسازی روستا هااقداماتی شامل فضای سبز، آسفالت، و زمین ورزشی انجام شود و برای روستای ام طمیر نیز بهسازی و امکانات رفاهی در دست اقدام قرار گیرد.
شریعتی با اشاره به اینکه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام حمایت مالی از طرح های اشتغال زایی در دست اقدام است بیان کرد: در صددیم با وام های کم بهره مشارکتی اشتغال های کوچک را راه اندازی کنیم تا بخش زیادی از اشتغال خانگی ایجاد شود.
وی اظهار کرد: امیدوارم با همراهی مردم فضایی ایجاد شود که با تحولات پس از برجام زمینه ورود سرمایه خارجی را در خوزستان ایجاد کنیم که باعث اشتغال جوانان شود .
به گزارش ایرنا در حاشیه آیین عزاداری در این روستا، مشکلات این روستای چهار هزار و ۸۰۰ نفره به اطلاع استاندار خوزستان رسانده شد. دهیار این روستا با بیان مشکلات این منطقه مهمترین معضلات روستا را مشکل نبود آب شرب بهداشتی، نبود امکانات ورزشی و بیکاری بیان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد