امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۲۲۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: به منظور تسهیل تردد دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز محدویت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: روز تاسوعا در دو مسیر محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده است. نخست، چهارراه زند مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب خیابان شریعتی و همچنین غرب به شرق و شرق به غرب خیابان زند مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع) مسدود است.

قدرتی ادامه داد: مسیر دوم، از بارگاه علی‌بن مهزیار اهوازی تا مقابل مسجد توحید مسدود است.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا از ساعت ۲۰:۳۰ تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: در روز عاشورا نیز در ۹ مسیر در شهر اهواز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. نخست خیابان شریعتی از میدان سنگی آخر آسفالت تا تقاطع نهج‌البلاغه، مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب و کلیه فرعی‌های ورودی به خیابان اصلی مسدود است.

وی افزود: دوم، خیابان آزادگان از بارگاه علی‌بن مهزیار اهوازی تا میدان شهدا و در ادامه تا سه‌راهی آزادگان هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود است.

قدرتی گفت: سوم، خیابان رضوی مقابل مسجد توحید موازی ریل قطار از پل راه‌بند تا بلوا ساحلی عامری مسدود است.

وی ادامه داد: چهارم، خیابان رضوی مسیر غرب به شرق از سمت بلوار ساحلی به سمت خیابان ۲۴ متری مسدود است.

رییس پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: پنچم، بلوار آیت‌الله بهبهانی میدان خلیج‌فارس (دروازه) تا چهارراه آبادان، مسیر شمال به جنوب مسدود است. ششم، بلوار ولایت از میدان ولایت ابتدای خیابان حصیرآباد به سمت پل راه‌بند و در ادامه تا خیابان نهج‌البلاغه و انتهای پل هفتم هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود است.

وی افزود: هفتم، خیابان آیت‌الله طالقانی از سه راهی طالقانی تا میدان شهدا مسدود است. هشتم، پل چهارم از میدان مولوی به سمت سه‌راهی آزادگان مسدود است. نهم، طول بلوار چمران مسیر رفت و برگشت از میدان سوم کیانپارس تا تقاطع ۹ کیانپارس مسدود است.

قدرتی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روز عاشورا در اهواز از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد