امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

غیبت ارنست و نارضایتی فولادی‎ها از زمین تمرین

images-1

تمرین روز گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان به‎دلیل وضعیت نامناسب زمین با تأخیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: تیم فولاد خوزستان در حالی برای دیدار هفته هشتم مقابل صبای قم آماده می‎شود که مشکلاتی در راه آماده‎سازی این تیم وجود دارد. عدم تعیین وضعیت مهاجم خارجی و شرایط نامناسب زمین تمرین از جمله این مشکلات هستند.

در حالی که مسئولان تیم فولاد خوزستان از هفته قبل وعده برطرف شدن مشکل ویزای ارنست ان‎فور مهاجم کامرونی این تیم را داده بودند، این بازیکن تا روز گذشته وارد ایران نشده بود و در تمرین روز یکشنبه فولاد نیز غیبت داشت تا غیبت وی در تمرینات فولاد به سومین هفته برسد.

اما نکته قابل تأمل در خصوص تمرین روز یکشنبه تیم فولاد خوزستان، وضعیت نامناسب زمین تمرین این تیم بود که باعث ناراحتی بازیکنان و تأخیر در انجام تمرین شد. فولادی‎ها به‎دلیل شرایط نامناسب زمین چمن باشگاه فولاد مجبور به تغییر محل تمرین و استفاده از زمین تمرین دیگری در مجموعه صنایع فولاد شدند که این امر باعث تأخیر در شروع تمرین و سرگردانی یک ساعته بازیکنان شد.

بازیکنان تیم فولاد خوزستان مدت زیادی است که از شرایط نامناسب زمین تمرین ابراز نارضایتی می‎کنند، چرا که این وضعیت باعث افزایش مصدومیت بازیکنان تیم سرخ‎پوش اهواز شده است.

 

کیم: دوست دارم بازی ایران و کره مساوی شود

۱۲۲۳۹۳_۴۸۶

یم فوتبال صنعت‎نفت آبادان می‎گوید دوست دارد بازی روز سه‎شنبه بین تیم‎های ملی ایران و کره جنوبی با نتیجه مساوی تمام شود.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: گوی هیان کیم بازیکن تیم صنعت‎نفت آبادان که اولین بازیکن کره‌ای لیگ ایران محسوب می‌شود، ترجیح می‌دهد درباره بازی حساس ایران و کره جنوبی که تا حدود زیادی سرنوشت صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مشخص می‌کند، محتاطانه حرف بزند.

تیم کره‌جنوبی برای بازی با ایران وارد تهران شده و خودش را برای این بازی مهم آماده کرده. این بازی را چطور می‌بینی و آیا برای دیدن بازی تیم کشورت، به ورزشگاه می‌روی یا نه؟
من خیلی دوست داشتم برای این بازی به ورزشگاه بروم و بازی حساس کره‌جنوبی و ایران را از نزدیک تماشا کنم اما نه تنها این مساله اتفاق نمی‌افتد، بلکه حتی نمی‌توانم بازی را از تلویزیون هم تماشا کنم چون بازی دقیقا زمانی برگزار می‌شود که ما تمرین داریم. البته نمی‌دانم برنامه تمرین تغییر می‌کند یا نه اما فکر می‌کنم به خاطر تمرینات نتوانم بازی را تماشا کنم. به هر حال مطمئنم بازی خوبی از آب در می‌آید و ۲ تیم خیلی خوب کار خواهند کرد چون هم ایران و هم کره‌جنوبی از بهترین‌های آسیا هستند و انگیزه بالایی برای رسیدن به جام جهانی دارند.

نتیجه این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
ترجیح می‌دهم بازی مساوی شود. در واقع ۲ تیم خیلی خوب هستند که دوست دارم بازی‌شان مساوی تمام شود.

به‌عنوان اولین بازیکن کره‌ای که در فوتبال ایران حضور داری، چه پیامی برای بازیکنان کشورت داری؟
قبل از من یک بازیکن کره‌ای دیگر هم به ایران آمده بود اما ظاهرا نتوانست قرارداد ببندد. به هر حال من اولین چیزی که می‌توانم به بازیکنان کره‌ای بگویم این است که ایران لیگ خیلی قوی و خوبی دارد. من همیشه دوست داشتم در لیگ باکیفیتی بازی کنم که در نهایت این اتفاق در ایران برایم افتاد.

اما کره‌جنوبی هم لیگ قوی و خوبی دارد. چرا در آنجا بازی نکردی؟
بله، کره هم لیگ قوی و خیلی خوبی دارد اما من همیشه دوست داشتم ترانسفر شوم و در لیگ‌های قوی کشورهای دیگر حضور داشته باشم. قبل از حضور در ایران در لیگ‌های کشورهای عربی و حتی آرژانتین هم حضور داشتم اما لیگ آنجا خیلی قوی نبود و به همین دلیل ترجیح دادم به جای دیگری بروم تا بازی‌های بهتری انجام دهم. برای همین هم به ایران آمدم و خوشحالم اینجا لیگ قوی و خوبی دارد که می‌توانم به خواسته‌هایم برسم.

چرا در میان تیم‎های ایرانی، صنعت‌نفت آبادان را انتخاب کردی؟
من از این تیم پیشنهاد داشتم که بعد از بررسی متوجه شدم صنعت‌نفت آبادان تیم پرهوادار و محبوبی است. به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم که از این مساله هم خوشحالم. صنعت‌نفت تیم خیلی خوبی است که دیدید نتایج خوبی هم تا الان گرفتیم و تلاش می‌کنیم هر روز بهتر از قبل باشیم و به‌عنوان خوبی برسیم.

 

دروازه‎بان نفت آبادان به استقلال اهواز پیوست

۶۰۴۰۱۲۴_۱۳۸۵

روازه‎بان سابق تیم فوتبال صنعت‎نفت آبادان با عقد قراردادی به تیم استقلال اهواز پیوست.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: علی عساکره دروازه‎بان خوزستانی که طی چند فصل گذشته در تیم صنعت‎نفت آبادان عضویت داشت، با عقد قراردادی به تیم استقلال اهواز پیوست تا این تیم را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول همراهی کند.

علی عساکره پس از صعود تیم نفت آبادان به لیگ برتر جایش را به عقیل اعتمادی دروازه‎بان جدید این تیم داد و اکنون به‎عنوان بازیکن آزاد سهمیه فیفا به تیم استقلال اهواز ملحق شده است.

 

آبادان میزبان سوپر لیگ A بسکتبال بانوان کشور

۳۸۱۰۶۲_۹۴۴

تیم پالایش نفت آبادان مرحله رفت مسابقات سوپر لیگ A بسکتبال بانوان کشور را میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: فصل جدید سوپر لیگ A بسکتبال بانوان کشور از ۲۳ مهرماه در قالب دو گروه A و B آغاز خواهد شد.

نماینده خوزستان در گروه A این مسابقات با تیم‌های کیاگالری تهران، رستمی شیراز، ذوب آهن و شرکت ملی گاز تهران هم‌گروه است.

طبق برنامه این مسابقات، روز جمعه (۲۳ مهرماه) پالایش نفت آبادان رو در روی کیاگالری تهران قرار می‌گیرد و ذوب آهن به مصاف رستمی شیراز خواهد رفت.

۲۴ مهرماه نیز رستمی شیراز با تیم شرکت ملی گاز تهران دیدار می‌کند و پالایش نفت آبادان مقابل تیم ذوب آهن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ صادق هواشم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد