امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

نخستین کارگاه آموزش آئین نامه انضباط کار نیروی انسانی غیر رسمی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابع، چهارشنبه ۱۸ مهر با حضور نماینده و مدرس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار و مدیر منابع انسانی این شرکت تاکید کرد که این آئین نامه با هدف تکریم بیش از پیش نیروی انسانی غیر رسمی و درراستای اعتلای سازمان از نظر انضباط کاری به ویژه در بخش های فنی و عملیاتی مرتبط با فرایند تولید پیش بینی شده و توسعه یافته است.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سید ابراهیم صالحین ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این کارگاه، برگزاری انتخابات الکترونیک و تشکیل کمیته های انضباط کار در سطح مناطق نفتخیز جنوب را اقدامی اثربخش توصیف کرد که به همت و مشارکت بی سابقه نیروهای غیر رسمی انجام و در نتیجه آن، زنجیره مدیریت سرمایه های انسانی تکمیل شد.

وی افزود: بخش بزرگی از فرایند تولید توسط نیروهای غیر رسمی و به طرز شایسته ای راهبری می شود و ابلاغ آئین نامه انضباطی از سوی وزارت نفت و به تبع آن تشکیل کمیته های انضباط کار، نه به عنوان یک اقدام پیشگیرانه بلکه به عنوان راهبردی برای احقاق حق این گروه از کارکنان صنعت نفت به عنوان یکی ازمنظم ترین صنایع بالادستی جهان دنبال شد و خوشبختانه بازخوردهای مثبتی را نیز از سوی کارکنان دریافت کردیم.

در پایان مقرر شد تا در راستای رسیدن به تصمیمات قانونی و منصفانه، نمایندگان کارفرما و کارگران مطالعات دقیقی را روی قوانین مرتبط داشته و فاوا نیز بستر نرم افزاری لازم جهت انجام امور کمیته های انضباط کار توسعه دهد.

شایان ذکر است در حاشیه این کارگاه، نشست هم اندیشی اعضای کمیته ها نیز برگزار و نسبت به کمیت و کیفیت پیشبرد برنامه های آتی بحث و تبادل نظر شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد