امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شنبه ۷ مهر طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان به دست رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، در پیام مهندس قباد ناصری آمده است:

بسم رب الشهدا

جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

مقام معظم رهبری

محور مقاومت دریای عظیم اراده مردان و زنانی است که سوگند یاد کرده اند تا لحظه سقوط استکبار جهانی و پایان جنایت های صهیونیسم بر علیه مسلمانان، ایستادگی پیشه کرده و در راه اسلام و ظفرمندی امت اسلامی مجاهدت کنند. این محور ولایت مدار فرماندهان و رهبران زیادی را در راه آزادی به اسلام تقدیم داشته و امروز یکی از بندگان صالح خداوند و یکی از شجاعترین فرماندهان جبهه مقاومت بر بال ملائک به لقا الله شتافت. این شهادت گوارای وجود آنان که در مکتب حسین ابن علی(ع) مشق آزادگی نموده اند.

اینجانب به نیابت از خود و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله، دبیرکل مومن، شجاع و ولایی حزب الله لبنان و همرزمانش را تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از درگاه احدیت، فرارسیدن لحظه نزدیک پیروزی حق علیه باطل و محو شدن رژیم صهیونیستی توسط محور قدرتمند و مقتدر مقاومت را در سایه توجهات قطب عالم امکان و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مسئلت دارم.

قباد ناصری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد