امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت بهره بداری نفت و گاز مارون شنبه ۷ مهر در پیامی فرارسیدن روز ملی ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفت.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، متن پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:

بسمه تعالی

آتش نشانان مردانی که حقأ باید قهرمان کم ادعا و با اخلاص نامیده شوند.

مقام معظم رهبری

فرارسیدن ۷ مهر، روز ملی ایمنی و آتش نشانی را به خانواده بزرگ HSE صنعت نفت به ویژه تلاشگران ایمنی و آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مهمترین اولویت درفرایند تولید، ایمنی است. ایمنی از سرمایه های انسانی و دارایی های شرکت صیانت کرده و کلیه بسترهای لازم برای انجام کار در محیط امن و شرایط ایمن را فراهم می سازد. ایمنی صنعت نفت به عنوان یکی از قدیمی ترین های این عرصه، نگاه جامعه انسانی این صنعت نسبت به نحوه انجام امورات و دستور العمل ها را دچار تحول نمود.

امروز نیروهای ایمنی و آتش نشانی صنعت نفت همراهان فرایند تولید بوده و با بهره جویی از توانمندی های فنی و عملیاتی خود، آرامش را هم برای کارکنان و هم برای همجواران تاسیسات فرایندی فراهم نموده اند. آنها ایثارگرانه و جان برکف در مقابل خطرات بزرگ و رویدادهای سختی قرار می گیرند که می تواند برای هر نفر یک لحظه پایان باشد؛ اما می ایستند و با تمام توان شرایط را برای پیشبرد کار مهیا می سازند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ایمنی و آتش نشانی به ویژه شهدای آتش نشان حاثه بمباران پالایشگاه آبادان، از خداوند متعال، سلامت، موفقیت و شادکامی کلیه فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانان شجاع کشورعزیزمان ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع) مسئلت می نمایم.

قباد ناصری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد