امروز

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

عبدالرضا احسانی نیا فرماندار شهرستان رامشیر شنبه ۱۰ شهریور از مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت هفته دولت و روزکارمند تقدیر کرد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، فرماندار رامشیر مهندس قباد ناصری را مدیری توانمند و همراه با مردم معرفی کرد و گفت: وعده های تحقق یافته مهندس ناصری در حوزه مسئولیت های اجتماعی، این مدیر را در میان همجواران تاسیسات فرآیندی به عنوان مدیری کارآمد، محبوبیت بخشیده است.

وی افزود: پروژه های عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز همواره پیوست زیست محیطی داشته اند و خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد کاهش بی سابقه آلاینده های منتج از مشعل گازهای همراه و شرایط ایده آل رودخانه جراحی برای کشاورزان و سایر بهره برداران این رودخانه بوده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از حسن نظر مردم و مدیران دستگاه های اجرایی مناطق همجوار تاسیسات ابراز خرسندی کرد و خدمت صادقانه به ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را توفیقی الهی دانست که همواره مایه مباهات و سربلندی مدیران صنعت نفت است.

شایان ذکر است پیش از این نیز فرمانداران شهرستان های اهواز، رامشیر و رامهرمز، در اردیبهشت سال جاری حمایت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را مورد تقدیر دادند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد