امروز

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دوشنبه ۵ شهریور طی پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است.

بسمه تعالی

اسم رمز دولتهای ما باید این باشد: کسب رضای الهی و کار برای مردم

مقام معظم رهبری

 

دولت (قوه مجریه) مجری و راهبر سیاست ها، خط مشی ها و برنامه های کشور است، افزون بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز مسئولیت اجرای قانون اساسی را به رئیس دولت واگذار نموده که این مهم جایگاه عالی این نهاد و مسئولیت خطیر دولتمردان در کلیه عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را انعکاس می بخشد. کشور عزیزمان ایران همواره از دولت مردانی انقلابی، ولایت مدار و جهادی در اداره امور بهره مند بوده است که هدفی بزرگ و گرانمایه یعنی خدمت به مردم را دنبال کرده اند.

 

صنعت نفت نیز به عنوان سکاندار خلق ثروت ملی و پیشبرد اقتصاد کشور، بخش مهمی از بدنه دولت را تشکیل می دهد و در این مسیر با تکیه بر دانش فنی و توان عملیاتی سرمایه های انسانی خود، به طرز شایسته ای به ملت شریف ایران خدمت نموده است. بخش بزرگی از این سرمایه، کارمندان تلاشگر، متعهد و متبحری هستند که به صورت شبانه روزی در تلاشند تا نیازهای داخلی و صادراتی کشور برای نفت را برآورده سازند.

 

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت در قوه مجریه و گرامیداشت هفته دولت، فرارسیدن روز کارمند را به خانواده صنعت نفت به خصوص کارمندان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت موفقیت روز افزون دولتمردان جمهوری اسلامی ایران را در سایه نگاه قطب عالم امکان(عج) و هدایت عالمانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) مسئلت دارم.

قباد ناصری

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد