امروز

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اگر زحمات شما(خبرنگاران) نباشد، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود؛ شما آنها را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید «مقام معظم رهبری»

صنعت نفت ایران اسلامی به عنوان بزرگترین پیشران اقتصادی کشور، عرصه دستاوردهای بزرگی است که با مجاهدت ها و تلاش های مستمر سرمایه های انسانی اش در خاص ترین شرایط منطقه ای و جهانی، سربلند آزمون های سخت بوده و خبرنگاران، هرآنچه این صنعت در راستای اعتلای نظام و خدمت به مردم محقق ساخته را انعکاسی زیبا و حرفه ای بخشیده اند. عملکرد صنعت نفت در تولید، صیانت از زیست بوم پیرامونی و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال همه ذینفعان با قلم متخصصان حوزه خبر و اطلاع رسانی و تکیه بر اصل بنیادین حقیقت گویی به سمع و نظر مردم رسیده و موجبات ایجاد حس اعتماد مردم را نسبت به این صنعت فراهم آورده است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای عرصه روشنگری و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به کلیه فعالان عرصه آگاهی بخشی به ویژه خبرنگاران متعهد و متبحر صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. موفقیت روز افزون یکایک عزیزان در حوزه ثبت و نشر دستاوردهای تلاشگران و راهبران تولید را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

قباد ناصری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد