امروز

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

معین ستاد امید خوزستان دکتر پزشکیان ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات، از هم افزایی ستادهای استانی و شهرستان ها نیز تقدیر نمود. 

 

به گزارش پایگاه خبری تفکرجوان؛ ساسان اشکش معین ستاد امید خوزستان در حاشیه آیین تقدیر از فعالین ستادی دکتر پزشکیان با اعلام این موضوع گفت: از تمامی اعضای ستادی که نهایت همکاری را با ما داشتند کمال تشکر را دارم بویژه رؤسا و اعضای ستادهای امید در سطح شهرستان های مختلف های استان که با حداقل حمایت مالی و هزینه های شخصی توانستند حماسه ای زیبا و ماندگار را رقم بزنند.

وی افزود: آنچه واقعاً در ستادهای امید به چشم می آمد همدلی و آن عشقی بود که نشان می‌داد مردم خواستار یک تغییر بزرگ هستند. از آقای حسن‌زاده به عنوان رئیس این جریان و اعضای شورای مرکزی نیز که دو هفته تمام در کنار هم تلاش کردیم تا پایان شیرینی را با یکدیگر رقم بخورد تشکر ویژه دارم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خوزستان در ادامه اظهار داشت : انتخابات این دوره ریاست جمهوری اثبات کرد که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی اراده و خواست ملت را بگیرد؛ اگر روزی ملت به تشخیص رسیدند و نیاز به تغییر را دیدند در پای صندوق های رای آن را رقم خواهند زد.

اشکش همچنین اظهار داشت: این یک واقعیت است هم کسانی که به دکتر پزشکیان رای دادند و هم عزیزانی که پای صندوق های رأی نیامدند، اعتراض خود را به وضعیت موجود بیان داشتند.

وی افزود: انتخابات ۱۴۰۳ دقیقاً یک پیام داشت که مردم از وضعیت موجود خسته شده و به دنبال تغییر و تحول هستند و داشتن یک زندگی بهتر حق مسلم مردم ماست و امیدوارم که پیام مردم را دکتر پزشکیان نیز شنیده باشند و بتوانند در مسیر اهداف و جریان مردمی قدم بردارند.

این فعال رسانه ی در ادامه گفت: به هر حال مردم استان خوزستان با تمام دلخوری‌هایی که وجود داشت و کاستی های موجود که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم باز پای صندوق‌های رای آمدند و رای دادند. 

اشکش افزود: امیدوارم این حضور برای خوزستان، مهد انرژی و پر از سرمایه، تاثیر مثبتی داشته باشد چرا که لیاقت مردم خوزستان زندگی بهتری نسبت به وضع موجود است.

معین ستاد امید خوزستان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: دکتر پزشکیان در حال حاضر سکان مدیریت کشور را به عهده گرفته اند در حالی که دغدغه مندی ایشان نسبت به خوزستان نزد مردم این خطه با نگاه به سخنان و تذکرات گذشته ایشان در صحن مجلس در دفاع از حق و حقوق مردم خوزستان مسبوق به سابقه است. اکنون خورشید امید در دلهای مردم خوزستان طلوع کرده است و امیدوارند دولت نگاه مثبت‌تری به این خطه داشته و این نگاه افق روشن تری پیش روی آینده خوزستان ترسیم کند و از آلام و مشکلات مردم این منطقه کاسته شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد