امروز

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش تفکر جوان به نقل از محمد خلیجی خبرنگار بهبهان، جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی ارگان های دولتی با میزبانی حوزه معاونت سیاسی و کمیته اطلاع رسانی فرمانداری بهبهان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه نمایندگان اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی هریک از ادارات نقطه نظرات خود را در باره چگونگی امکان حضور فعال اقشار مختلف جامعه در ارتباط با انتخابات پیش رو برشمردند

وحید کریم پور معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری بهبهان نیز خواستار اهتمام ویژه نهادهای تبلیغی برای افزایش مشارکت مردمی در دوره ۱۴ انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

کریم پور افزود در ساعات آینده نمایندگان ستاد های انتخاباتی در حوزه شهرستان بهبهان بطور رسمی معرفی و آنان مجاز خواهند بود به نفع کاندیداهای مورد نظر خود در چارچوب اخلاق، شرع و قانون فعالیت نمایند

کریم پور از طرفداران کاندیداها خواست از تخریب رقبا خودداری کرده و تلاش خود را معطوف به بیان ویژگیها و توانمندی‌های کاندیدای مطلوب خود معمول دارند وی افزودامید آن میرود که با شرکت فعال مردم، اراده تحقق استیلای جمهوریت در کشور را شاهد باشیم.

معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری تصریح کرد زمینه های صدور مجوز برای سخنرانان کشوری ایجاد شده و مسئولین ستادهای انتخاباتی موظفند مراحل کسب مجوزهای قانونی را از ۴۸ ساعت قبل انجام سخنرانی اخذ نمایند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد