امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش خبرنگار بهبهان محمد خلیجی، طی جلسه ای در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان مقدمات  راه‌اندازی انجمن صنفی خبرنگاران بهبهان بررسی و مقرر شد این انجمن در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز کند.

مهدی شجاعی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در زمینه تاسیس این انجمن اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند نقش مثبت و کارآمدی در ایجاد ارتباط موثر بین مردم ومسئولین شهری ایفا نماید.

 موسوی فرماندار و محمدطلا مظلومی نماینده شهرستان مهمانان ویژه این نشست بودند. نماینده شهرستان بهبهان طی سخنان مشروحی ضمن برشمردن برخی تلاش‌ها صورت گرفته در دوره اول نمایندگی بر عهد خود برای استمرار این فعالیت ها تاکید گذاشت و همکاری همدلانه، متقابل و پویای اصحاب رسانه با مسئولین را عامل ارتقا عمکرد ها و زمینه ساز تعالی و پیشرفت کهن دیار بهبهان ارزیابی نمود.

موسوی فرماندار شهرستان بهبهان نیز با استقبال از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران ، از مسئولین ادارت و سرپرستان روابط عمومی های سازمان های دولتی خواست در جهت تعامل بیشتر با اصحاب رسانه تلاش و مساعدت فزونتری معمول دارند.

مهدی شجاعی رئیس اداره ارشاد و مسئول اتاق خبر دولت در بهبهان نیز تصریح کرد از هفته آینده دعوت از مدیران ادرات مختلف برای پاسخگویی مستمر به سوالات خبرنگاران، هر دو هفته یکبار در سالن اداری فرمانداری ، استمرار خواهد یافت.

در ابتدای این جلسه خبرنگاران به نوبت با تشریح مشکلات مردم خواهان انتقال این خواسته ها به مسئولین مربوطه شدند که با استقبال کامل نماینده شهرستان و فرماندار بهبهان مواجه گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد