امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه تکمیل محور ال ۴۰۰ تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در مراحل پایانی است، گفت: این محور به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تفکر جوان به نقل از تسنیم ، مهدی مرادحسینی امروز در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف و پل روگذر شهدای غزه در اهواز در جمع رسانه‌ها گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف از سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد که سه محور آن طی سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید و محور ال ۳۰۰ نیز در دوره جدید مدیریت شهری تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

به گفته‌ وی، محور ال ۴۰۰ این پروژه که با ۷۶۰ متر طولانی‌ترین محور است نیز با بودجه‌ای ۲۵۰ میلیارد تومانی در حال حاضر تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

مرادحسینی یکی از دلایل تاخیر در بهره برداری از این طرح را مشکلات مالی شهرداری اهواز عنوان و تصریح کرد: با تامین منابع مالی، عملیات ساخت در این محور به صورت مستمر ادامه یافت و در حال حاضر تکمیل است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: توجه به تاخیری که در افتتاح پروژه رخ داد، با تاکید شهردار اهواز سعی شد هیچ بخشی در این پروژه به حال خود رها نشود و همزمان پیاده‌روها، فضای سبز و آیلندها هم اجرا شود.

وی افزود: میدان چهارشیر که جزو آثار ملی و خاطره‌انگیز اهواز به شمار می آید نیز با یک طرح فاخر و بودجه‌ای ۳۰ میلیارد تومانی در حال انجام است و طی دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرادحسینی ادامه داد: پروژه تقاطع شهدای غزه در میدان جمهوری از جمله پروژه‌هایی است که در دوره جدید مدیریت شهری کلنگ‌زنی شد و همه تلاش ما این است که این پروژه در زمان مقرر تکمیل شد، با این حال دارای معارض است که با پیگیری‌های انجام شده تا ۱۰ روز آینده مشکلات آن مرتفع خواهد شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به برنامه‌ریزی برای تعریض و بهسازی برخی پل‌های شهر گفت: قرارداد بهسازی طرح ترافیکی پل استادیوم تختی و تعریض و بهسازی پل راهنمایی منعقد شده است‌ و در روزهای آینده اجرای آن آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد