امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

صبح امروز مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز از آماده سازی محدوده تقاطع شهید کجباف بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تفکر جوان به نقل از اداره ارتباطات منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ با نزدیک شدن به افتتاح آخرین محور (L400) از تقاطع شهید کجباف، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ در اقدامی جهادی نسبت به آماده سازی محدوده تقاطع شهید کجباف جهت افتتاح آخرین محور (L400) در حال انجام کار می‌باشد .

بر اساس این گزارش، عملیات آماده‌سازی محدوده تقاطع (L400) شهید کجباف بلوار شهید سلیمانی از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ جهت افتتاح آخرین محور در حال آماده سازی می‌باشد.

محور (L400) آخرین محور از تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف با هدف تکمیل نهایی این پروژه غیر همسطح از لحاظ باز کردن بخش عمده ای از گره ترافیکی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسیر بلوار شهید سلیمانی از سمت فرودگاه را به بلوار شهید مدرس شرقی میدان چهار اسب متصل می نماید.

در پایان گفتنی است اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته است شامل زیرسازی، روکش آسفالت خاکریزی خاک نباتی، جدول گذاری، چمن کاری، کاشت نخل‌های بادبزنی،  و لوله گذاری می‌باشد و در نهایت رنگ آمیزی جداول و رنگ آمیزی محوری صورت خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد