امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

در راستای ایجاد روحیه و نشاط در کودکان عملیات نصب ست‌های بازی کودکان در ۵ پارک محله ای منطقه ۷ انجام شد.

به گزارش تفکرجوان به نقل از  اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۷ شهرداری اهواز؛ فرامرز نجف‌پور مدیر منطقه ۷ با بیان اینکه این وسایل با رعایت استانداردهای لازم و اصول ایمنی خریداری و نصب شده است، گفت: در این راستا ۵ ست کامل بازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری (معادل ۱۴ میلیارد ریال) از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هفت خریداری و در پارک های محله ای از پیش مشخص شده نصب خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نصب وسایل بازی پلی اتیلن حدود ۴۰ روز زمان خواهد برد، افزود: این وسایل بازی در پارک یاس کوی رمضان، ساحلی شرقی رودخانه کارون جنب رویال پارک، پارک شهید طاهری در زیتون کارگری، پارک خیابان ۲۲ کوی سلطان منش و پارک کوهساران در کوی منبع آب نصب خواهند شد.
این مقام مسئول در ادامه ضمن اشاره به کیفیت وسایل خریداری شده، خاطرنشان کرد: مجموعه بازی های پلی اتیلن با طراحی و رنگ‌های متنوع و شاد در راستای زیباسازی محیط شهری و همچنین روحیه نشاط و شادابی در کودکان و ایجاد فضای مناسب و استاندارد بازی کودکان خریداری و اجرا شده است.
مدیر منطقه هفت در پایان یادآور شد: وسایل مذکور در برابر تغییرات جوی مقاوم هستند و با هدف بالا بردن سطح خدمات رسانی به شهروندان انجام شده است لذا از خانواده‌ها و شهروندان خواهشمندیم در امر حفظ و نگهداری از وسایل عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد