امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان به نقل از اداره ارتباطات سازمان تاکسیرانی اهواز ، امیر صفی خانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان جهت پرداخت کرایه تاکسی همراه داشتن پول نقد و برای رانندگان پس دادن مابقی کرایه می باشد، شهرداری اهواز با ارائه برنامه اهواز من، ارائه خدمات و انجام امورات مرتبط با شهرداری را برای شهروندان به آسانی فراهم آورده است .

صفی خانی عنوان کرد: پیشرفت فناوری، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و نرم‌افزارهای مرتبط با آن‌ها دستیابی به روش‌های نوین پرداخت را امکان‌پذیر کرده است .

وی افزود: پرداخت آنلاین کرایه تاکسی از طریق بارکدهای QR از روش هایی است که علاوه بر مدیریت زمان ، نگرانی‌های مربوط به بهداشت ، حمل نقدینگی و خطرات احتمالی آن کاهش می یابد .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: با همکاری ارزشمند و قابل تقدیر اداره کل ارتباطات شهرداری اقدامات لازم جهت آشنایی ، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان با برنامه اهواز من و نحوه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در حال انجام می باشد .

صفی خانی در پایان ضمن تشکر از سازمان فاوا خاطرنشان کرد: باهمکاری سازمان فاوا شهرداری تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه از تاکسی های اهواز به برچسب های QR مجهز شده اند و شهروندان می توانند با نصب برنامه اهواز من و اسکن بارکد QR ، تجربه ای هوشمندانه برای پرداخت آسان و امن کرایه تاکسی را تجربه نمایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد