امروز

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

جلسه ای با حضور دکتر امینی شهردار اهواز و بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از امور ارتباطات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی جلسه ای با حضور دکتر امینی شهردار اهواز و بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شد. در این جلسه زارع زاده معاون شهرسازی و معماری، کهوازی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، بیداری مدیرکل املاک شهرداری، میثاقی مدیرکل املاک راه و شهرسازی و کوچک پور معاون شهرسازی و معماری اداره راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

کهوازی رییس سازمان مشارکتها با اشاره به سهم ده درصد زمین های شهرداری گفت: در این جلسه با حضور دکتر امینی سهم ده درصد زمین های شهرداری، زمین های حوزه فضای سبز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند و مقرر گردید با هماهنگی بین ارگان ها و ادارات مسائل مربوط به حوزه حل شود.

وی همچنین ادامه داد: در مباحث مربوط به حوزه شهرسازی و کمیسیون های مربوط و پیگیری تصویب و اجرای طرح تفضیلی، نیز موضوعات قابل بحثی وجود دارد که انشاا… با تعامل و همکاری و پیگیری بین شهرداری اهواز و اداره کل مسکن و شهرسازی نیز این مباحث به زودی مرتفع خواهدشد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اشاره به هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و تاثیر آن بر جذب سرمایه های کلان افزود: برای جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف با جدیت در تلاش هستیم و سعی داریم همه موانع در این حوزه را برطرف کنیم و این امر هم نیازمند نگاه فرابخشی بین ادارات و دستگاه های اجرایی است.

کهوازی در خصوص ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی  وفضای  جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی و مردمی در شهر مجدد یادآوری کرد: در حوزه های مختلف شهری فرصت های سرمایه گذاری شهرداری اهواز شناسایی شده است و بسته های مختلف با همکاری مشاور اقتصادی تهیه و آماده معرفی به سرمایه گذاران و بخش خصوصی می باشد و  نگاه مدیریت شهری  به سمت سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی معطوف است.

کهوازی در خاتمه تصریح کرد: از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است که در همین راستا شرایط مناسب برای حضور سرمایه گذاران با تجربه در شهر اهواز مهیا خواهیم کرد.

گفتنی است  از قابلیت ها، پتانسیل ها و سرمایه های موجود در این حوزه استفاده خواهیم کرد  که البته مدیران نیز باید  انتظارات مردم  اگاه باشند و بتواند در زمان های لازم با اعمال روش های مدیریتی زمینه ایجاد زیرساخت های لازم، ارتقای شاخص های مختلف شهری و رفاه شهروندان را فراهم نماید.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد