امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-10-06 13:46:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: تیم‌های ازبکستان و ایران در سومین هفته از مسابقات مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند.

ترکیب ازبکستان: الکساندر لوبانف، ایگور کریمتس، انذور اسماعیلوف، سرور جباروف، عزیزبیک حیدراف، سردار رشیدوف، ایگور سرگیف، اوتابک شوکوروف، ویتالی دنیسوف، اسلام توختوجائف، الدور شومورودوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی (کاپیتان)، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، رضا قوچان‌نژاد، مهدی طارمی و رامین رضاییان.

قضاوت این دیدار به عهده بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی است که در جام ملت‌های آسیا دیدار ایران مقابل عراق را قضاوت کرد.

دقیقه ۴: اولین حمله برای ایران بود که از سمت چپ صورت گرفت و احسان حاج‌صفی با پاسی به لب خط میلاد محمدی را صاحب توپ کرد. این بازیکن هم ارسالی کوتاه روی دروازه داشت که لوبانف به موقع از دروازه خود خارج شد و توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸: توپ‌های ایران روی دروازه ازبکستان یکی پس از دیگری ارسال می‌شد که شاید بهترین موقعیت به رضا قوچان‌نژاد رسید. توپی که رضاییان ارسال کرد و در آستانه دروازه قوچان‌نژاد آن را به بیرون زد.

دقیقه ۱۱: اولین حمله جدی ازبکستانی‌ها در حال شکل‌گیری بود که با واکنش به موقع رضاییان در سمت راست خط دفاعی، این حمله خنثی شد.

دقیقه ۲۷: مسعود شجاعی روی یک ضربه ایستگاهی توپی را به محوطه جریمه ارسال کرد که سیدجلال حسینی با یک پرواز بلند برای ایران گلزنی کرد.

دقیقه ۳۹: سرور جباروف به دلیل مصدومیت شدید از بازی خارج شد و جای خود را به گنریخ داد.

دقیقه ۱+۴۵ – ارسال ازبک روی دروازه ایران خطرساز شد اما بیرانوند توانست با پروازی به موقع این توپ را از آن خود کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: رضا قوچان‌نژاد در محوطه جریمه و در موقعیت خوبی می‌توانست دروازه ازبکستان را برای بار دوم باز کند، اما توپ او به بالای دروازه رفت.
دقیقه ۵۲: ارسال ازبکستانی‌ها روی دروازه ایران خطرناک بود که کریمتس توپ را به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: گنریخ به دلیل خطا روی احسان حاج‌صفی و البته اعتراض شدید به تصمیم داور، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۲: سردار آزمون به جای رضا قوچان‌نژاد وارد ترکیب تیم ملی شد.

دقیقه۶۵: مهدی طارمی توپ را از بازیکنان ازبکستان ربود و به قلب دفاعی این تیم حمله کرد که با خطای مدافع ازبکستان مواجه شد.

دقیقه ۶۵: انذور اسماعیلوف به دلیل خطا روی مهدی طارمی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۷: حمله سریع بازیکنان تیم ملی به سمت دروازه ازبکستان و توپی که در موقعیتی بسیار خوب به رامین رضاییان رسید، فقط یک کرنر برای ایران به همراه داشت.

دقیقه ۷۳: مارات بیکمایف جای ایگور سرگیف را در ترکیب ازبکستان گرفت.

دقیقه ۷۶: علیرضا جهانبخش وارد ترکیب ایران شد و مهدی طارمی جای خود را به او داد.

دقیقه ۸۲: مسعود شجاعی که بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و توانسته بود پاس گل ایران را بدهد جای خود را به آندرانیک تیموریان داد.

دقیقه ۸۸: سردار آزمون در حالی که می توانست وحید امیری را در موقعیتی تک به تک قرار دهد خودش به قلب دفاع ازبک ها زد ولی شوتش آرام بود و لوبانف آن را گرفت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد