امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی و نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران با حضور صنعت برق خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌اق خوزستان، این نمایشگاه صبح امروز ۲۳ آبان با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، برخی وزیران برق و انرژی کشورهای خارجی، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی افتتاح و آغاز به کار کرد.
صنعت برق خوزستان ( شرکت‌های برق منطقه‌ای خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق اهواز و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و دانشگاه‌های منطقه) با ارائه هفت محصول فناورانه در این جشنواره حضور پیدا کرده و با برپایی غرفه در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقمندان است.
از هفت محصول فناورانه ارائه شده صنعت برق خوزستان سه محصول مربوط به کارفرمایی و حمایت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با مراکز دانشگاهی صنعتی جندی شاپور دزفول با ارائه نرم‌افزار “Transient Analyzer” است که قادر به تعیین مطلوبیت راکتور محدودساز گذرا در بانک‌های خازنی موازی در پست‌های برق است.
محصول دیگری که به کارفرمایی و حمایت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان توسط محققین و پژوهشگران پژوهشگاه نیرو در این جشنواره ارائه شده، “حسگر نوری جریان تمام فیبری” است که از ویژگی دقت اندازه‌گیری بالا، وزن کم و بازه فرکانسی بالا برخوردار است.
سومین محصول ” مقره کامپوزیتی مقاوم به اثرات ریزگرد و رطوبت” است که مقاوم در برابر آلودگی ریزگرد توام با رطوبت است و در مقره‌های خطوط انتقال و توزیع مناطق در معرض ریزگرد و رطوبت کاربرد دارد. این محصول به کارفرمایی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و توسط محققین و پژوهشگران پردیس فنی مهندس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی توسعه و صورت پذیرفته است.
گفتنی است که غرفه صنعت برق خوزستان در این جشنواره میزبان بازدید مدیران صنعت برق کشور، هیئت علمی دانشگاه، دانشجویان، بخش خصوصی و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
محمود دشت‌بزرگ و مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در غرفه حاضر و میزبان بازدید کنندگان شده و محققین ارائه کننده محصولات فناورانه به توضیح ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول خود پرداختند.
بر اساس این گزارش، در نمایشگاه بیست‌وسوم، ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از کشور‌هایی چون ژاپن، ایتالیا، آلمان، چین، کره‌جنوبی، اسپانیا، هند، ترکیه جمهوری چک، کرواسی، لهستان و اسلونی حضور دارند.
این نمایشگاه طی روز‌های ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر و پذیرای متخصصان، صنعت‌گران و علاقه‌مندان است.
همزمان با نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران جشنواره فن بازار صنعت برق نیز با حضور ۲۶۲ شرکت دانش بنیان و مرکز تحقیقاتی گشایش می‌یابد.
ساعت بازدید از بیست‌و‌سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران ۹ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد