امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

طرح توسعه و نوسازی پست برق فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت هفتکل با حضور نماینده مردم شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش تفکرجوان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، رضا محمدیان مدیر امور انتقال ناحیه مارون این شرکت در خصوص طرح توسعه و نوسازی پست برق فوق توزیع هفتکل، گفت: برای توسعه این پست ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و در واقع پست هفتکل با اقدامات انجام شده، بهینه‌سازی و نوسازی شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پست، افزود: یک ترانس با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با تپ چنجر آنلود جایگزین ترانس ۲۷ مگاولت آمپری موجود در پست شده و از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به جابجایی فیزینگ ۱۳۲ کیلوولت، نصب و راه اندازی تابلو حفاظت و کنترل ۱۳۲ کیلوولت، تعویض ۳ دستگاه ترانس جریان ۱۳۲ کیلوولت و اجرای عملیات ساختمانی مربوطه اشاره کرد.
به گفته مدیر امور انتقال ناحیه مارون شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت پست و افزایش ضریب اطمینان و توسعـه شبکـه برق جهت مشترکین و جبران افت ولتاژ در شبکه ۳۳ کیلوولت منطقه بوده است.
علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه پست برق فوق توزیع هفتکل که با حضور مسئولان محلی برگزار شد با تشکر از اقدامات انجام شده، بیان کرد: با نوسازی که در این پست با بروزترین تجهیزات صورت گرفته کار ارزشمندی به ثبت رسیده که باعث پایداری برق منطقه شده است.
وی با اشاره به پایداری شبکه برق در حوزه انتخابیه خود در تابستان ۱۴۰۲، با قدردانی از اقدامات و زحمات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، تصریح کرد: چنین اقداماتی در دیگر شهرستان‌های حوزه انتخابیه ( مسجدسلیمان، لالی و اندیکا) نیز انجام گرفته و باعث شده تا شبکه برق در منطقه پایدار باشد و نسبت به سنوات گذشته تغییرات محسوسی در این بخش اتفاق افتاده است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد