امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

%d9%be%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d8%af%d9%85-%d8%b3%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%87%d8%af%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%84%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%af

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا دعوت حق را لبیک گفت و در بهشت میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده یاد عباس خادم سیدالشهدا پدر شهید ابوالقاسم خادم سیدالشهدا از شهدای محوری شوشتر و شهید محمود خادم سیدالشهدا و پدر سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که روز سه شنبه سیزدهم مهرماه سال ۱۳۹۵ همزمان با دومین روز از ماه محرم دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر پاک پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در دارالمومنین شوشتر تشییع شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران استانی، فرماندهان نظامی  و انتظامی حضور داشتند آیت الله سیدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه های علمیه شوشتر بر پیکر این پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا نماز اقامه کرد.

پس از اقامه نماز و قرائت تلقین، پدر شهیدان خادم سیدالشهدا در گلزار شهدای شهرستان شوشتر آرام گرفت.

جمعی زیادی از اهالی شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز و باغملک نیز در تشییع پیکر پاک پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا حضور داشتند و با خانواده معظم این شهدا ابراز همدردی کردند.

در این مراسم پیام حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مناسبت ارتحال این پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا قرائت شد.

همچنین در پی ارتحال پدر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در پیامی این غم بزرگ را به سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا تسلیت گفت.

شهید محمود خادم سیدالشهدا در تاریخ هفتم دی ماه سال ۱۳۴۰ در شوشتر دیده به جهان گشود و در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

شهید محمود خادم سیدالشهدا در سن ۲۳ سالگی در جزیره مجنون آسمانی شد و به جمع شهدای اسلام پیوست.

شهید ابوالقاسم خادم سیدالشهدا فرمانده گروهان گردان شهید شرافت شوشتر نیز در هفدهم آذر ماه سال ۱۳۴۴ در شوشتر دیده به دنیا آمد.

این جوان دلیر سرانجام در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی شربت شهادت نوشید و نام خود را در دفتر شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به ثبت رساند.

شهید ابوالقاسم خادم سیدالشهدا ۲۳ سال سن داشت و در منطقه عملیاتی فکه آسمانی شد.

خبرنگار: محمد بوغنیمه — انتشار دهنده: علی لطیفی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد