امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور در نمایشگاه هفته دولت استان در اهواز، آخرین دستاوردها و پروژه‌های خود را به نمایش گذاشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نمایشگاه هفته دولت خوزستان با هدف ارائه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و عملکرد دولت سیزدهم در استان، در محل نمایشگاه دائمی اهواز برپا شده است.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود و پروژه‌هایی که برای توسعه و پایداری شبکه برق استان، برنامه‌ریزی و وارد مدار کرده را در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار داده است.
از جمله پروژه‌‌های به نمایش درآمده در غرفه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که مورد بازدید استاندار خوزستان و هیئت همراه نیز قرار گرفته است، می‌توان به پروژه‌های آماده افتتاح در هفته دولت جاری، پروژه‌های افتتاح شده این شرکت توسط رئیس‌جمهور در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و اولین‌های این شرکت در صنعت برق کشور، اشاره کرد.
این شرکت علاوه بر ارائه دستاوردهای و اقداماتی که خروجی آن پایداری شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ بوده است، مجهزترین ناوگان مقره‌شوی کشور را به نمایش گذاشته است.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه هفته دولت از هفتم تا نهم شهریور در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز دایر است و علاقمندان از ساعت ۱۸ تا ۲۲ می‌توانند از دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های جانبی بازدید کنند.
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد