امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش محمد خلیجی خبرنگار بهبهان ،دکتر زارعی قنواتی سرپرست بیمارستان شهیدزاده زاده اظهار داشت: واحد رادیولوژی این بیمارستان به طبقه همکف درمجاورت بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شده است. واحد رادیولوژی اینک دارای فضای مناسب و دسترسی به ویلچر و برانکارد در آن بهتر و آسانتر گردیده است.

در ادامه ،دکتر زارعی قنواتی افزود: هزینه احداث رادیولوژی جدید و انتقال دستگاه‌های رادیولوژی به ساختمان تازه تاسیس بالغ بر سه میلیارد و پانصد هزار ریال بوده و زمان احداث آن چهار ماه بطول انجامیده است.

زارعی قنواتی تصریح کرد: ساختمان قبلی که در زیرزمین مستقر بود علاوه بر سختی انتقال بیمار به آن همه ساله بدنبال بارندگی‌ها ، دچار آبگرفتگی متوالی می‌گردید، که خرابی آسانسور نیز بر مشکلات انتقال بیماران می افزود.

دکتر فرهاد زارعی قنواتی اظهار امیدواری کرد با تامین منابع مالی بیشتر از سوی مسئولین دانشکده بهبهان، سایر مشکلات این بیمارستان بعنوان مرکز درمانی با قدمت چندین دهه ، که مورد اتکا مردم از سالیان گذشته بوده است، نیز مرتفع گردد.

شایان ذکر است که برخی از واحد های بیمارستان شهیدزاده به بیمارستان ولیعصر منتقل شده و یا خواهند شد، اما انتظار آحاد مردم اینست که واحدهایی که در بیمارستان باقی خواهند ماند با امکانات روز و تجهیزات درمانی که شایسته نام این بیمارستان است همچنان پایدار و برقرار باقی بماند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد