امروز

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۳۳۵۰ میلیارد ریال پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با حضور رئیس‌جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی این استان را از محل سد چم‌شیر به صورت همزمان افتتاح کرد.
از جمله این پروژه‌ها افتتاح چهار پروژه زیرساختی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۳۵۰ میلیارد ریال بوده که با هدف پایداری برق استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی و اجرا شده‌اند.
به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است و پروژه‌های افتتاح شده تقویت زیرساخت‌های برق و پایداری شبکه در این استان را به همراه خواهد داشت.
محمود دشت‌بزرگ در توضیح پروژه‌های افتتاح شده به دست رئیس جمهور و وزیر نیرو بیان کرد: احداث ۳۵ کیلومتر مدار خط ۲۳۰ کیلوولت برای انتقال برق تولیدی نیروگاه سد چم‌شیر با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۹۸۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در برق استان بوده که در مراسم امروز افتتاح شده است.
وی تصریح کرد: توان‌افزایی خط ۱۳۲ کیلوولت یاسوج ۴۰۰ به پست بهمن به طول ۲۱ کیلومتر مدار با هادی (سیم) پرظرفیت با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۹۰ میلیارد ریال و توان افزایی خط ۱۳۲ کیلوولت یاسوج ۴۰۰ به پست مختار به طول ۱۲ کیلومتر با هادی پرظرفیت و ارزش سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر پروژه‌هایی هستند که برای افزایش توان انتقال انرژی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح شدند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: احداث ۳۵ کیلومتر فیبر نوری بر روی خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان_ چنارشاهیجان در نیروگاه سد چم‌شیر با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال برای انتقال داده و رویت‌پذیری شبکه دیگر پروژه این شرکت است که به وسیله رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.
به گفته دشت‌بزرگ برق مورد نیاز پست پتروشیمی گچساران که توسط رئیس جمهور به افتتاح رسیده است از پست برق ۲۳۰ کیلوولت ساران این شرکت تامین شده است.
بر اساس این گزارش، در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو از محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل اتمام به موقع و طبق برنامه خطوط برق سد و نیروگاه چم‌شیر که از پروژه‌های اولویت‌دار وزارت نیرو بوده است، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد