امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز اول پروژه مشاوره ارزیابی آمادگی سازمانی و انتخاب محصول نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) در این شرکت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی اصغر خدامراد منگری در جلسه کمیته راهبری معماری سازمانی و سیستم اطلاعاتی یکپارچه، بیان کرد: با توجه به اتمام پروژه معماری سازمانی تطبیقی، پروژه مشاوره پیش از استقرار با عنوان ارزیابی آمادگی سازمانی و انتخاب محصول ERP جهت انتخاب بهینه، پیاده‌سازی و استقرار موفق سیستم ERP، تعریف و در حال انجام است.

وی افزود: پروژه پیش از استقرار سیستم ERP طی انعقاد قرارداد با یک مشاور داخلی با ۲ فاز (۱-بررسی ارزیابی آمادگی سازمانی. ۲ ارزیابی نرم‌افزارهای ERP داخلی و تولیدکنندگان) ابلاغ و در حال انجام است.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: فاز اول که با هدف تشخیص امکان پیاده سازی سیستم ERP در شرکت تعریف شده بود به پایان رسید و در این فاز سطح بلوغ شرکت از لحاظ زیرساخت، فرایند، نرم‌افزار، فرهنگ سازمانی و مهارت‌های فناوری اطلاعات کارکنان از طریق برگزاری جلسات، بررسی مستندات، توزیع پرسش‌نامه و تحلیل مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به در نظر گرفتن نقاط قابل بهبود، قابلیت پیاده‌سازی سیستم مذکور در شرکت تشخیص داده شد.

منگری با بیان اینکه فاز دوم این قرارداد درحال انجام است، اضافه کرد: در این فاز ضمن استخراج نیازمندی‌های نرم‌افزاری واحدهای شرکت نسبت به شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان سیستم‌های ERP از طریق بررسی مستندات، مذاکره و برگزاری جلسات دمو جهت انتخاب نرم‌افزار مطلوب صورت خواهد گرفت.

وی به ضرورت و اهمیت همکاری تمام واحدهای شرکت در مراحل انتخاب، پیاده‌سازی و استقرار این سیستم تاکید و بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از عوامل موفقیت در پیاده‌سازی سیستم ERP ارتباط نزدیک تمام واحدها با تیم پروژه است، همکاری تمام واحدهای شرکت در این پروژه ضروری بوده و از تمام معاونین و مدیران مستقل درخواست داریم که پیگیری‌های لازم در این خصوص داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با توجه به اهمیت موضوع سیستم ERP بر حضور فعال و اثربخش اعضای “کمیته راهبری” و “کارگروه اجرایی” و پیگیری مصوبات تأکید کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد