امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز دوم پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت پست GIS کیانشهر ۱ در اهواز برق‌دار و وارد مدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ اظهار کرد: عملیات احداث فاز دوم پست GIS کیانشهر ۱ به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر و با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.

وی با بیان اینکه با احتساب فاز اول، ظرفیت پست GIS کیانشهر ۱ به ۱۰۰ مگاولت آمپر رسیده است، تصریح کرد: یکی اهداف بهره‌برداری از این پروژه ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین خانگی و عمومی و کاهش محدودیت‌ها در این زمینه بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: تکنولوژی که در پست‌های GIS بکار رفته در مقابل آثار مخرب ریزگردها مقاوم هستند و این ویژگی در شرایط آب و هوایی خوزستان (گرد و غبار، رطوبت، آلودگی‌های صنعتی) کمک خواهد کرد که پایداری شبکه برق حفظ شود.

دشت‌بزرگ توضیح داد: پست GIS کیانشهر ۱ یکی از مجموعه پست‌های GIS است که برای ارتقای امنیت و پایداری شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند و پیش از این دو پست خزامی و کارون در اهواز وارد مدار شده‌اند.

به گفته وی از مهرماه ۱۴۰۱ تاکنون با احتساب ظرفیت فاز دوم پست GIS فوق، ۲۲۰۲ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد