امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان با هدف پایش و ارزیابی شبکه برق استان برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، از دیسپاچینگ جنوبغرب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در اهواز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان به همراه معاونین و محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل و مدیران این شرکت از دیسپاچینگ جنوبغرب در اهواز بازدید کرده و وضعیت توزیع بار و شبکه انتقال و فوق توزیع استان را مورد بررسی قرار دادند.
دیسپاچینگ‌ جنوبغرب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که دومین دیسپاچینگ بزرگ کشور است مسئولیت کنترل، پایش و راهبری شبکه برق استان را با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی بر عهده داشته و به لحاظ اهمیتی که در کنترل و پایداری شبکه برق دارد مورد بازدید استاندار قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این دیدار گزارشی از وضعیت تولید و مصرف برق و شبکه انتقال و فوق توزیع استان، طرح پاداش و مشوق‌های وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق و اقداماتی که لازم است برای حفظ پایداری شبکه برق در زمینه مدیریت مصرف انجام شود، به استاندار خوزستان ارائه کرد.
حسینی محراب استاندار خوزستان نیز در این بازدید با تقدیر از اقدامات انجام شده برای آماده‌سازی شبکه و رصد وضعیت تولید و مصرف شبکه در مانیتورینگ دیسپاچینگ، با اشاره به گرمای خوزستان و نقش حیاتی برق، بر حفظ و پایداری شبکه برق در بخش خانگی و تامین برق صنایع تاکید کرد و خواستار مدیریت مصرف برق از سوی مردم و هم‌گرایی همه بخش‌ها در موضوع مدیریت مصرف برای گذر از پیک تابستان پیش‌رو شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد