امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

روز گذشته ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مصادف با آغاز هفته بسیج کارگری و‌ روز جهانی کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) مراسم باشکوهی با حضور جمع کثیری از کارگران و صنعتگران برگزار شد که در این میان فولاد مردان با لباس پرافتخار شرکت فولاد خوزستان شانه به شانه دیگر اقشار نوای لبیک یا خامنه ای را سر دادند.

به گزارش خبرنگار‌ روابط عمومی، مقام‌ معظم‌ رهبری با دعوت از گروه های برتر صنعتی، کشاورزی و خدماتی هر ساله به منظور قدردانی از خیل کارگران غیور میهن اسلامی در این مراسم سخنرانی می کنند.

معظم له در این مراسم فرمودند: کارگران در شرایط دشوار جدید با اشکال نوین جنگ ترکیبی که در رأس آن تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، بلوغ و مسئولیت‌پذیری خود را به نمایش گذاشتند. خیل کثیری از کارگران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری معظم، آمادگی خود را برای تحقق فرمایشات ایشان اعلام داشتند.

محمد جامعی مدیر روابط عمومی به خبرنگار ما گفت: دعوت ویژه از برخی کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای حضور در این برنامه نشانه عملکرد موثر و انقلابی جامعه کارگری در کل شرکت فولاد خوزستان است. دیدار و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب موجب اتحاد و انسجام بین اقشار مختلف کاری و صنفی می گردد تا به حول و قوه الهی چرخ تولید ایران سریع تر از قبل به حرکت درآمده و بحران و تحریم ها را پشت سر بگذاریم.

جامعی در ادامه بیان کرد: هیات مدیره و مدیرعامل محترم و‌ همچنین کارکنان پرتلاش فولاد خوزستان همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اهداف و فعالیت های خود قرار داده اند و با عمل به فرمایشات معظم له افتخاراتی نظیر بزرگ‌ترین صادرکننده غیر نفتی کشور، رونمایی از ۱۵۶۰ قطعه استراتژیک صنعت فولاد برای اولین بار، رونمایی از ۳۳ پروژه در دهه فجر، ۱۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های زیست محیطی و … حاصل شده است.

شایان ذکر است، مهدی شریف شاذیله، مهدی علیدادی، نواب ملایی، بابک پورخدادادی، حسین علیپور، محمد فغفوری، رامین حکیمی و خانم جمیله باوی‌ با سرپرستی و هماهنگی محمد جامعی در این مراسم با شکوه حضور داشتند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد