امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

معاون مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: متراژ حفاری افقی و جهت دار چاه های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور  رشد ۶۵ درصدی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران،  پیمان شوشتری زاده افزود: متراژ حفاری افقی و جهت دار در پایان سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۳۳ متر به ثبت رسید در حالی که این رقم در سال قبل از آن ۷ هزار و ۷۳۸ متر بود‌.

وی با اشاره به اینکه این میزان حفاری بر روی ۳۸ حلقه چاه انجام شد، اظهارکرد: تعداد چاه های حفر شده به این شیوه در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰ حلقه بیشتر از سال ۱۴۰۰ می باشد و در انجام‌ عملیات عبور از جداره، مغزه گیری و راندن مولتی شات نیز رشد محسوسی داشتیم.

شوشتری زاده درباره سایر خدمات تخصصی ارائه شده از سوی این مدیریت توضیح داد: با تلاش و همت متخصصان این حوزه  در مدت پیش گفته ۱۹۳ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۸۳  مورد نمودارگیری سطحی و ۳۲۳ عملیات چاه پیمایی انجام گردید که این موارد در سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۳۵ ، ۴۶۸ و ۲۴۶ عملیات بوده است.

معاون مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: در مجموع در سال ۱۴۰۱ این مدیریت موفق به انجام یک هزار و ۴۱ مورد عملیات تخصصی به چاه های نفت و گاز در مراحل حفاری و در حال بهره برداری شد  که در قیاس با سال ۱۴۰۰  رشد ۱۸ درصدی نشان می دهد‌

وی افزود: در سال جدید با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده تلاش بر این است که در ارائه خدمات  ویژه حفاری رشد فزاینده داشته باشیم  و  تمام ظرفیت های موجود به نحو مطلوب به کارگیری شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد