امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: هم گرایی ، هم افزایی و تقویت همکاری ها با شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یک مجموعه بزرگ صنعتی در استان در راستای صیانت از نیروی انسانی بسیار با اهمیت و مهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، ارسلان غمگین روز چهارشنبه ( ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱) در مراسم آغاز به کار نخستین همایش ملی ایمنی و بازرسی کار در صنعت حفاری در اهواز افزود: صنعت حفاری یک صنعت پیچیده و با فناوری پیشرفته و سطح بالا است که رعایت مقررات ایمنی درآن حائز اهمیت و مورد اهتمام ویژه است.

وی اظهار کرد: براین اساس در چهار ماه اخیر موضوع برگزاری این همایش مطرح و جلسات متعددی در این ارتباط تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری این نشست تخصصی در سطح ملی می باشد.

غمگین با اشاره به وظایف بازرسان کار و مسئولیت آنان، گفت: این همایش موجب آشنایی و شناخت بیشتر از فرآیندها، بررسی راهکارها و چالش ها و اجرای مقررات در جهت صیانت از نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به برنامه های همایش، افزود: برگزاری پنل های تخصصی و بازدید میدانی از فعالیت دکل های حفاری و شرایط کار در موقعیت های عملیاتی از جمله برنامه هایی است که انتظار می رود در جهت شناخت هر چه بیشتر شرکت کنندگان در همایش موثر واقع شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد