امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، ارزیابی دیسپاچینگ‌های منطقه‌ای به صورت ۲ سال یکبار توسط مدیریت شبکه برق ایران با هدف ارتقای کیفی و توانمند‌سازی دیسپاچینگ مناطق انجام می‌شود.

در سومین دوره این ارزیابی کارشناسان مدیریت شبکه برق ایران با حضور در خوزستان از مراکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای خوزستان بازدید و از سه منظر بهره‌برداری، مخابرات و دیسپاچینگ، برنامه‌ریزی و مطالعات و حوزه آموزش این مراکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

بر اساس این گزارش ارزیابان در روز اول ماموریت خود به دعوت سازمان آب و برق خوزستان از نیروگاه و سد دز بازدید کرده و در خصوص تولید این نیروگاه در تابستان ۱۴۰۲ و تعامل فی‌مابین، هم‌اندیشی کردند. بازدید از مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه شمال خوزستان (دزفول) از دیگر برنامه‌های ارزیابان در این روز بوده است.

بازدید از مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع اهواز و خوزستان و مرکز دیسپاچینگ جنوب غرب برنامه‌های روز دوم ارزیابان مدیریت شبکه برق در خوزستان بوده و براساس مستندات و شواهد موجود، مطابق معیارهای سنجش ارزیابی اقدام به ارزیابی دیسپاچینگ کردند.

در جلسه اختتامیه کارشناسان مدیریت شبکه برق ایران ارزیابی خود را به مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ارائه کردند که بر اساس آن نسبت به دوره دوم ارزیابی، ارتقای بسیار خوبی در شاخص‌های ارزیابی در دیسپاچینگ جنوب غرب دیده شد و از این روند رضایت خود را اعلام کردند.

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با ارائه گزارش از وضعیت شبکه برق خوزستان، شرایط اقلیمی و چالش‌های پیش رو، با تقدیر از ارزیابان کارشناسان مدیریت شبکه برق ایران، گفت: تعامل دیسپاچینگ خوزستان با دیسپاچینگ ملی برقرار است و در صورت وجود نقاط قابل بهبود در ارزیابی‌های صورت گرفته از دیسپاچینگ، مورد بررسی و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، کارشناسان مدیریت شبکه برق ایران با حضور در یادمان شهدای گمنام شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بر مزار شهید به قرائت فاتحه پرداختند.

بر اساس این گزارش، دیسپاچینگ جنوب غرب یکی از بزرگترین دیسپاچینگ‌های مهم کشور در حوزه تامین تولید و بار شبکه است.

مراکز دیسپاچینگ مسئولیت پایش، کنترل و راهبری شبکه برق را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد