به گزارش تفکرجوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ظهر امروز هجدهم دیماه راس ساعت ۱۳ جلسه توجیهی با حضور علی هزارسی سرپرست شهرداری، معاونتها و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری به منظور راهاندازی سامانه هوشمند ۱۳۷ برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه علی هزارسی ضمن عرض خوش آمدگویی و با اشاره به موضوع سامانه ۱۳۷ اظهار داشت : هدف از این نشست هماهنگی در مورد یک خدمت و اقدام جدیدی است که با زحمت همکاران شما در مجموعه واحد روابط عمومی پیگیری و راهاندازی شده است.وی افزود: به منظور پیشبرد اهدافمان در راستای ایجاد رضایت مندی شهروندان مناطق مختلف شهر هماهنگیهای به عمل خواهد آمد که بتوانیم خدمات مطلوب در این مسیر داشته باشیم.
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در ادامه گفت: سامانه ۱۳۷ در تمام شهرداریهای سراسر کشور در راس امورات قرار دارد، به لحاظ اینکه مستقیما با مطالبات مردمی در ارتباط می باشد و باید با حساسیت خاص برنامه ریزی میشود تا نتیجه نهایی صورت گیرد.
این مقام مسئول با ابراز خرسندی از موقعیت سامانه ۱۳۷ در شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: با روند فوق مراجعات کمتری از سوی شهروندان صورت خواهد گرفت و پیگیری کار با سرعت العمل بهتری صورت می گیرد.
وی ادامه داد: یکی از معیارهای ارزشیابی کارکنان در دفتر سازمان استانداری، سامانه ۱۳۷ بوده، که لزوما نیازمند پاسخگویی مستقیم خود مدیران میباشد.
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در پایان بیان کرد : از طریق همه دستگاههای نظارتی، تمامی پیامها با توجه به کد پیگیری قابل پیگیری و گزارشات هر سه ماه یکبار باید به استانداری خوزستان ارسال شود، تلاش میشود تا با همت همه همکاران در تمامی واحدها به سمت شهرداری هوشمند حرکت کنیم تا بتوانیم گامی در راستای رفاه حال شهروندان برداریم.
در ادامه این جلسه عباس وحدت مسئول روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان اعلام کرد: سامانه ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی شهروندان خواهد بود.
شهروندان میتوانند با شماره گیری ۱۳۷ از تمامی خطوط مخابراتی، شکایات و گزارشات خود را به این سامانه ارسال و کد پیگیری دریافت نمایند.